ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å reise til utlandet med ice.net. Var nylig i USA og måtte gjennom en vanvittig manuell operasjon for å konfigurere om sim-kortet. Da jeg kom jeg virket ikke kortet lenger i Norge og nektet å koble seg på ice-nettverket. Meldingen som kom opp var at jeg måtte formatere hele telefonen... 😠😡
Hei Peter, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dersom du har problemer med dekningen i utlandet så kan du prøve å følge denne guiden. Link: https://.ice.no/utland/ Dersom det ikke løser problemet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 21000000. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Tillagt regning på kr 125,- pr uke med løpende abonnement som jeg ikke har bestilt eller har kjennskap til fra vinnersquiz.net. Med beløp på kr. 633.74,- Har nu politianmeldt vinnersquiz og ice.net for og ha belastet meg med en falsk faktura. Ice-nett må opptre korrekt og ikke belaste kunder vilkårlig.
Hei Oddvin, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøker dette med en gang. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Bra kundeservice pr facebook. Finner ikke lavere priser med tilsvarende tilbud.
Var fornøyd kunde hos Hello, før Ice.net tok over. Etter overgang til Ice.net, så ble det utrolig dårlig mobildekning både på utgående og innkommende samtaler her... Akkurat samme mobil som hos Hello, og opplevde aldri lignende elendighet under samtaler... Veldig trøttende å snakke med folk nå, lyd forsvinner helt, samtaler brytes helt, folk opplever hakking når jeg prater med dem, jeg får plutselig høy skurring i øret istedenfor den andre sin stemme... Listen er lang, men det verste er de gangene jeg har vært HELT uten dekning, og folk har prøvd å nå meg! Så oppdager jeg selv at jeg kun har til nødnummer!?! Har vært i kontakt med Ice.net vedr. dette problemet, og den ene gangen brøt det faktisk pga. min elendige dekning! I min andre henvendelse sa bare en annen kundebehandler at: JA, du har dårlig mobildekning i ditt hus... Så det løste ikke problemet i det hele tatt! Blir nødt til å skifte til telenor-dekning, så folk kan ha samtaler med meg igjen... Min mann har også det samme problemet her hjemme, med en helt annen mobil. Så ingen av oss var desverre ikke fornøyde med Ice.net... Selv om de på kundeservice svarer deg raskt, jeg gir kun poeng til de der :)
Hei Elisabeth, Det er beklagelig å lese at du opplever utfordringer med abonnementet ditt. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, men dette kan ta tid. Dersom du ønsker at du tar en ekstra gjennomgang av saken din, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
DÅRLIG DEKNING. Har vært i kontakt med dere om det. Ingen forbedringer ble lovet.
Alt funker som det skal og hvis det er noe galt en gang, er de utrolig flinke folk ved kundeservice! Takk for det.
Hei Prellwitz Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg skal aldri bruke ice.net og motivere mine kjente å slutte så snart som mulig.