ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
etter mitt bruk så er det billig og vil anbefale det til andre
Hei, Linda Så koselig å høre. :D Mvh Anne ice.no
Jeg ba om fornyelse av utlandspakken for min far når han fikk sms om at han kun har 80% av pakken min. Hun min far snakket med på chat ice.no sine sider bekreftet at hun la til ny pakke. Senere får han faktura så på 2800,- for at jeg ikke har fornyet pakken og har ringt utlandet direkte. Dette er helt håpløst. Ice vil bare tjene penger. De har heller ikke logg for at vi har bedt dem om å fornye pakken. Anbefaler folk å ikke bruke ice sin utlandspakke. De er kun etter penger. Ser ikke saken i sin helhet. Når en person har fornyet utlandspakken hele veien og plutselig så blir den kansellert fra ice når kunden har bedt om fornyelse. Da er det noe som mangler hos ice sin kundeservice.
Hei, Bia Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post med telefonnummer samt navn og fødselsdato til [email protected], så skal vi se nærmere på dette. Mvh Anne ice.no
Helt greit. Litt masete at di stadig minner om.høy databruk der de selv ikke har nett.
Hei, Jarle Det er fint å høre at du er jevnt over fornøyd med oss. Denne typen driftsmeldinger vil du fortsatt få, men send oss gjerne en e-post med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så kan vi gå gjennom abonnementet ditt og forsikre oss om at du har beste løsning hos oss. :) Mvh Anne ice.no
Grei dekning - elendig kundeservice. Har hatt Ice som leverandør av mobilt bredbånd. Fungerte helt greit, sett bort i fra at modemet til tider måtte restartes nesten daglig. Dekningen var likevel god, og fart og stabilitet ok. Fikk tilbud fra en annen leverandør uten datakvote, og ønsket å bytte. Hadde da binding hos Ice, greit nok. Da jeg ringt kundeservice og sa at jeg ønsket å si opp, spurte jeg om jeg måtte betale noe mer. Fikk beskjed av kundeservice om at jeg bare trengte å betale neste faktura - så var alt i orden. En stund etterpå fikk jeg likevel en faktura på bruddgebyr på 1000 kr. Ringte da kundeservice og spurte om dette var riktig. Vedkommende svarte at det måtte ha skjedd en feil, og skulle ta det opp videre. Hørte ikke noe mer, regnet med det var i orden. Til jeg fikk inkassovarsel på regningen. Har klaget flere ganger, men Ice frasier seg alt ansvar, siden jeg ikke kan dokumentere hva de har sagt på telefon. Det virker som om kundeservice bare sier det man vil høre, uten å følge opp videre. Har betalt regningen, da jeg ikke orker å bruke mer tid på saken. Kommer av denne grunn aldri til å bruke Ice igjen - hverken på bredbånd eller telefon (selv om de har gode priser og et godt tilbud).
Hei, Erlend Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Jeg er stort sett fornøyd med Ice, men har ingen dekning på dagligvarebutikken jeg alltid bruker. Kundeservice virker å være god. Gratis mobilabonnement til barn (1GB). Koster en femtilapp ekstra i måneden om du vil de skal kunne ringe mer enn 3 personer. Greit ok for 1GB. Kan dessverre ikke bruke rollover til barneabonnementet.
Hei Remy Dette kan ha litt med hva slags bygningsmateriale dagligvarebutikken er bygget i, som gjør at dekning kan være dårlig inne i butikken. De har nok en bygningsmateriale som gjør at det skjermer mye av dekninger generelt dessverre. IceJunior abonnementet er det ingen bindingstid på, så man kan eventuelt endre abonnementet i korte periode om man ønsker det (f.eks. om sommeren eller andre ferier) og endre tilbake til IceJunior når hverdagen starter igjen. Vi ønsker gjerne å beholde deg som kunde hos oss. Mvh. Christine ice.no
De sender meg en mail og sier at de faser ut 3g, og så langt greit men så skriver de at siden jeg har en telefon som ikke støtter 4g og/eller 5g tale så bør jeg kjøpe meg ny telefon. Det er bare det at jeg har en ny telefon som støttet både 4 og 5g så dette er en løgn fra ICE for å få selge flere telefoner eller så er det en totalt kunnskapsløs gjeng som sitter hos ICE og ikke har den ringeste anelse om hva de driver med.
Hei, Torkel Vi beklager for feil informasjon i e-posten du har mottatt fra oss. Dette kan ha litt med når du kjøpte telefon og når listene for disse e-postene ble laget. Vil gjerne undersøke dette, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer det gjelder for.
Svært aggressivt priset, men dekningen er helt håpløs. Mister dekningen så fort du er på tur
Hei, Eivind Vi er ganske fornøyd med prisene vi har på våre abonnement. Dekningen vår dekker nesten hele Norge, og utbyggingen fortsetter. Der vi ikke tilbyr ice+ enda får du dekning i Telias nettverk. Vil gjerne undersøke og eventuelt feilsøke dekningsproblemene du opplever, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer det gjelder for. Ønsker deg en god helg! Mvh. Tina