ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei dekning - elendig kundeservice. Har hatt Ice som leverandør av mobilt bredbånd. Fungerte helt greit, sett bort i fra at modemet til tider måtte restartes nesten daglig. Dekningen var likevel god, og fart og stabilitet ok. Fikk tilbud fra en annen leverandør uten datakvote, og ønsket å bytte. Hadde da binding hos Ice, greit nok. Da jeg ringt kundeservice og sa at jeg ønsket å si opp, spurte jeg om jeg måtte betale noe mer. Fikk beskjed av kundeservice om at jeg bare trengte å betale neste faktura - så var alt i orden. En stund etterpå fikk jeg likevel en faktura på bruddgebyr på 1000 kr. Ringte da kundeservice og spurte om dette var riktig. Vedkommende svarte at det måtte ha skjedd en feil, og skulle ta det opp videre. Hørte ikke noe mer, regnet med det var i orden. Til jeg fikk inkassovarsel på regningen. Har klaget flere ganger, men Ice frasier seg alt ansvar, siden jeg ikke kan dokumentere hva de har sagt på telefon. Det virker som om kundeservice bare sier det man vil høre, uten å følge opp videre. Har betalt regningen, da jeg ikke orker å bruke mer tid på saken. Kommer av denne grunn aldri til å bruke Ice igjen - hverken på bredbånd eller telefon (selv om de har gode priser og et godt tilbud).
Hei, Erlend Dette var leit å høre, sånn skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
Jeg er stort sett fornøyd med Ice, men har ingen dekning på dagligvarebutikken jeg alltid bruker. Kundeservice virker å være god. Gratis mobilabonnement til barn (1GB). Koster en femtilapp ekstra i måneden om du vil de skal kunne ringe mer enn 3 personer. Greit ok for 1GB. Kan dessverre ikke bruke rollover til barneabonnementet.
Hei Remy Dette kan ha litt med hva slags bygningsmateriale dagligvarebutikken er bygget i, som gjør at dekning kan være dårlig inne i butikken. De har nok en bygningsmateriale som gjør at det skjermer mye av dekninger generelt dessverre. IceJunior abonnementet er det ingen bindingstid på, så man kan eventuelt endre abonnementet i korte periode om man ønsker det (f.eks. om sommeren eller andre ferier) og endre tilbake til IceJunior når hverdagen starter igjen. Vi ønsker gjerne å beholde deg som kunde hos oss. Mvh. Christine ice.no
De sender meg en mail og sier at de faser ut 3g, og så langt greit men så skriver de at siden jeg har en telefon som ikke støtter 4g og/eller 5g tale så bør jeg kjøpe meg ny telefon. Det er bare det at jeg har en ny telefon som støttet både 4 og 5g så dette er en løgn fra ICE for å få selge flere telefoner eller så er det en totalt kunnskapsløs gjeng som sitter hos ICE og ikke har den ringeste anelse om hva de driver med.
Hei, Torkel Vi beklager for feil informasjon i e-posten du har mottatt fra oss. Dette kan ha litt med når du kjøpte telefon og når listene for disse e-postene ble laget. Vil gjerne undersøke dette, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer det gjelder for.
Svært aggressivt priset, men dekningen er helt håpløs. Mister dekningen så fort du er på tur
Hei, Eivind Vi er ganske fornøyd med prisene vi har på våre abonnement. Dekningen vår dekker nesten hele Norge, og utbyggingen fortsetter. Der vi ikke tilbyr ice+ enda får du dekning i Telias nettverk. Vil gjerne undersøke og eventuelt feilsøke dekningsproblemene du opplever, så fint om du kan sende en e-post til [email protected] Husk å legge ved navn og mobilnummer det gjelder for. Ønsker deg en god helg! Mvh. Tina
Jeg skulle egentlig bytte SOM kort til Ice i dag fra Telia. Har nå forsøkt siden 13:30 men får null dekning. Får ikke tak i dere på kundeservice da dere ikke er oppe før lørdag. Så uten mobil i 2 dager!! Hipp Hurra!! Stur unna sier jeg bare!! Håper dere ordner opp på lørdag ihvertfall😳
Hei, Linn Veldig leit å høre at du ble stående uten dekning, og håper du har fått hjelpen du trengte med å få dette på plass. Dersom det ikke har ordnet seg er det fint om du kan sende oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi få ordnet opp i dette for deg. Mvh. Kristine ice.no
Bestilte telefon ut fra oppgitt lagerbeholdning (8stk. Ved bestilling) og utlovet rask levering, 1-3 dager. Etter åtte dager mottok jeg melding at de plutselig var utsolgt og ikke vet når de kan levere. Jeg tilbød da å ta modellen over, som da plutselig var på lager, men ikke når jeg bestilte og derfor tok modellen under. Lunkent svar fra deres «kundeservice», som da påstår at de hadde vært utsolgt i to dager men ikke hadde justert oppgitt lagerbeholdning. I dag, noen uker etter, har jeg fortsatt ikke mottatt bestilte telefon. Men fikk tilsendt en vurdering på hvor fornøyd jeg er med mobilen jeg kjøpte.... som da fortsatt ikle er mottatt.... styr unna, har du samme opplevelse med Icenet, anbefaler jeg å ta kontakt med Forbrukertilsynet.
Hei, Haymer Uff da, dette var en kjedelig situasjon! Fint om du sender oss en e-post med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi se om vi kan finne ut om telefonen er sendt. Mvh. Kristine ice.no
Helt greit selskap. Har ikke hatt noen store problemer med dem og stort sett fornøyd. Ingen merkelige uforutsette utgifter, prisen er det samme fra måned til måned. Men skulle gjerne sett at de kunne fakturert den 20. i måneden når jeg faktisk får lønning. Ser det finnes noen billigere abonnementer der ute men leser også at folk sliter med ekstra utgifter og bindingstid, eller at de blir fakturert mer når du bruker over datamengden. Dette slipper man med Ice. BankID er også inkludert. Kanskje noe dårlig dekning /avbrudd når den bytter fra Ice til Telia nett? Men ikke noe stort problem.
Hei, Torstein Det er hyggelig å høre! Per i dag. har vi rullerende forfallsdato, men den vil være rundt den 20. hver mnd. Bare noen dager fra eller til :) Dersom du har aktivert Dataroaming på telefonen din, så skal overføringen mellom ice og Telia nettet går problemfritt. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no