⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
Komplett Mobil
4.0
483 verifiserte omtaler
Komplett Mobil har opphørt
Komplett Mobil opphørte sin mobilsatsing andre kvartal 2019 og tilbyr derfor ikke lenger mobilabonnement. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Komplett Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Komplett Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
483 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Komplett Mobil trenger minimum 10 omtaler.
69%
Bra
69% anbefaler Komplett Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 483 omtaler om Komplett Mobil

FILTRER OMTALER
291
43
22
28
99
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Komplett Mobil
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Petter

Dårlige retningslinjer og policy. Jeg bryr meg sjeldent om slik og gidder vanligvis ikke å ta meg bryet med og skrive omtale. Men dette var uprofesjonelt.

Svar fra Komplett Mobil
13.05.2019 12:07

Hei, Petter! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Nå vet jeg ikke helt hva saken gjelder, men send gjerne en mail til [email protected] Så ser vi på saken! Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Svindel ved overføring til Ice

Omtale av  Sølvi

Ble overført til Ice 3. Mai. Der fikk jeg blandt annet gratis abonnement første måned som velkomstgave. Men hva hjelper det når Komplett mobil tar betalt for hele mai. Fikk en faktura fra 1. Mai til 31. Mai på mitt faste månedsbeløp. Da er det juks å si at man får en gratis måned. Tror de spekulerer i å overføre abonnementene etter at ny måned er startet for å kunne ta betalt for en hel måned, som de svarer hos kundeservice at man må når man skifter abonnement etter at ny måned er påbegynt.

Svar fra Komplett Mobil
10.05.2019 12:22

Hei, Sølvi! Her beklager vi dersom en misforståelse har oppstått, men fakturaen fra oss for mai er også gjeldende for din periode hos Ice. Kunder som har portert eller skal portere inn til ice i mai, betaler som vanlig full månedsavgift for Mai til Komplettmobil. Ice fakturerer ikke deg som kunde for månedsavgift for perioden i Ice 1.-31.mai. Men vil løse dette internt med Komplettmobil. Ice fakturerer heller ikke månedsavgift for juni, noe som vil si at første hele månedsavgift hos ice i Juni er uten kostnad for deg som kunde. Dersom du fortsatt er usikker kan du kontakte oss på [email protected] eller 33005820 så kan vi utdype det du måtte lure på. Ha en ellers flott helg! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (1)

Synes komplett mobil er helt topp, får mye for pengene. Hate komplett mobil ble solgt til ice 😥

Omtale av  Nils O

God service, mye for pengene, fri bruk i USA. 😊 Billige abonnement for familien.

Svar fra Komplett Mobil
09.05.2019 11:43

Hei, Nils O! Det er flott å se at du har vært fornøyd med oss. Og vi håper du blir like fornøyd med Ice i fremtiden. Ha en super dag Mvh Bent Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Norges beste operatør

Omtale av  Markus

Bra utvalg av abonnementer, med knallbra vilkår, EU+ og bra priser. Fryktelig synd at ICE har kjøpt opp hele kundemassen.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13:14

Hei, Markus! Takk for flott tilbakemelding og skryt, det setter vi pris på! Gøy å se at du har vært fornøyd med oss som operatør og hva vi kan tilby :) Vil anbefale å gi ICE en mulighet da alle som blir med over fra oss får blant annet en gratis måned, og dobbel datakvote første måned. I tillegg får man 50% på mobiltilbehør fra Iiglo hos Komplett.no. Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)

Beste mobilleverandør slutter!

Omtale av  Frøydis

Jeg byttet fra Telenor til Komplett og har vært super fornøyd. Jeg er for tiden på langtids opphold utenlands, så nyheten kunne ikke kommet mer ubeleilig. Ringte kundeservice og ba de vente med overførsel til juni. Ble da lovet å beholde abonnementet inntil jeg er i hjemme Norge og velge ny leverandør.

Svar fra Komplett Mobil
07.05.2019 13:08

Hei, Frøydis! Så gøy å se at du har vært fornøyd med oss, og at du har fått dratt nytte av utenlandsbruk :) Og tusen takk for god tilbakemelding! Når det kommer til overføringen til Ice så vil du få en SMS med overføringsdato, og da kan du få utsatt den datoen ved å kontakte Ice eller logge seg inn på https://www.ice.no/velg-minside/ Vi er aktive frem til 14. juni, og det er da siste dagen det går å bruke våres tjenester. Skulle du derimot ikke ønske Ice som operatør etter reise så står du fritt til å velge en annen operatør, men du må da kansellere overføringen hos Ice. Ha et flott utenlandsopphold videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lite hjelpsom/serviceminded

Omtale av  K

Bestilte nytt abonnement forrige måned (10GB), siden avtalen ble inngått 14. fikk jeg bare omtrent halvparten av datatrafikken tilgjengelig. Dette medførte igjen til at jeg måtte kjøpe ekstra datapakka, hvilket ga en unødvendig merkostnad. Videre vises til tidligere klager fra andre her. Datatrafikken virker unormalt høy. Normalt sett bruker jeg mindre enn 10GB på en måned, nå brukte jeg plutselig mer enn 10GB på 2 uker! Hvilket medførte at jeg måtte kjøpe ENDA en datapakke. Når man første velger å klage dette inn så har firmaet mer fokus på å dekke seg bak "small-printen" i avtalen enn kundeservice/blidgjøre kunden. Så istedenfor å avslutte kundeforholdet med en god tone opplever jeg nå firmaet som irriterende lite løsningsorientert/serviceminded og vil ikke anbefale noen å tegne abonnement her.

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 16:42

Hei, K! Når du blir ny kunde hos oss betaler du kun for de dagene som er igjen av måneden, og din datakvote vil også baseres på gjenstående dager. Vi tar ikke betalt for mer data enn det du har fått. Ved månedsskifte vil din datakvote fylles opp med full kvote. Dette står blant annet informert om på vårt velkomstbrev samt kom-i-gang/kundeservice siden: https://www.komplett.no/mobil/komigang/ Når det kommer til databruk så er dette kun mulig å generere via enheten(e) som har simkort i seg, og enkelte tilfeller så deler man gjerne mobildata via enheten også. Hvis du ikke har hatt endring på bruket ditt siden du ble kunde her, så er det mest sannsynlig apper som har oppdatert seg via mobildata etter du satt inn nytt simkort fra oss (skjer veldig mange tilfeller når man restarter telefonen etter lengre tid). Veldig leit at kontakt med kundesenteret ikke gikk som ønsket, men dersom du er uenig i hva som blir nevnt i tilbakemeldingen her så kan du kontakte oss på [email protected]. Da skal vi få sett nærmere på saken din. Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (2)

Meget fornøyd, men må dessverre bytte..

Omtale av  Erlend

Har i flere år nå vært kunde hos Komplett men pga flytting til Ice/Telia nett har jeg nå byttet leverandør. Finnes overhodet ikke dekning på jobb for annet enn Telenor. Var kunde hos Ice i mindre enn 24 timer før jeg byttet til Komplett. Såpass dårlig fungerte det... Synd at Komplett selger seg ut...

Svar fra Komplett Mobil
11.04.2019 14:34

Hei, Erlend! Tusen takk for tilbakemeldingen. Mye har skjedd på dekningsfronten den siste tiden og Ice er veldig stolte av sitt eget mobilnett som de har valgt å kalle ice+. Det er et rent 4G-mobildatanett. De dekker 89% av alle mobilkunder med ice+, og ble nylig kåret til Nordens beste på mobildata av det Canadiske selskapet Tutela. Utenfor sine egne dekningsområder leier de dekning hos Telia. Du kan derfor være trygg på at du som ice-kunde får god dekning. Prøv de på nytt- så blir du kanskje positivt overrasket? Ha en ellers flott dag videre! Mvh Robin Komplettmobil.no

Nyttig (0)
Komplett Mobil har 483 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Komplett Mobil mener

Komplett Mobil

Har ikke tilegnet profilen
Komplett Mobil deltar ikke på Bytt.no

Komplett Mobil har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Komplett Mobil besvarer ikke omtaler

Komplett Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Komplett Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Komplett Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR