MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
ok, men desverre har de tatt vekk Bali (Indonesia) sone 4 som er mitt behov
Har 4 ganger prøvd å sende MyCall mail om at 4 nummer har blitt satt opp i midt navn uten mitt samtykke. Leverer skjemaer de ber om for å kunne fjerne de, og forhindre meg i å noen gang bli kunde hos de. Men de nekter å fjerne meg som kunde, ber meg sende et vedlegg jeg har lagt ved 3 ganger. Og sender samme epost som svar hver gang. Virker som de forsøker med vilje å ikke fullføre blokkeringen av meg som kunde. Kundeservicen har svært dårlige norskkunnskaper.
No roaming possible in two EU countries. Everything tried like switching on off data, roaming or change networks. Email response with no solution after three days, chat without solution either. Not acceptable.
Er fornøyd med MyCall, de har rimelige priser, har alltid dekning selv om jeg ikke bor mitt i byen, forekommer ikke at samtaler blir brutt (hvis jeg ikke er tom for strøm på mobilen) :-) Nå er ikke jeg noen stor-ringer, går mye i sms, å jeg bruker ikke data på mobilen, Så når jeg fyller for 100 kr så har jeg det en rimelig god stund :-) DET ER IKKE PRISENE SOM ER DYRE, DET ER HVOR MYE MAN SKRAVLER PÅ TILF :-)
Jeg kjøper veldig dyre abonnementer, f.eks det med 6GB for 320kr elns. Jeg kjøpte det for det jeg trodde at det ikke var no bindingstid, som det står oppe. Og så fikk jeg vite at abonnementet jeg kjøpte går egt utløpt etter f meg en måned at jeg kjøpte det. Hva er det her for no??
Kjøpte kontantkort på 100kr. De var oppbrukt etter 5 min tale!
Fylte på 200kr og de var vekk da jeg bestilte 3gb data på sms. Og no har jeg forsøkt å fylle på med visa i en halv time uten resultater.