MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I have been a customer for over 8 years and I have always had the best experience ever.
Jeg var fornøyd med behandlingen jeg hadde fått fra Kundeservice i mai. Trenger bare vanlig kontantkort og har funnet selskapet har en rimelig løsning for prepaid. De bør tenke om større datapakker dog.
For et par dager siden ble jeg flyttet over fra Telia (som jeg er veldig fornøyd med) uten å ha foretatt noen bestilling, dette førte til at jeg mistet abonnementpakken jeg nettopp hadde kjøpt hos Telia. Værste var den arrogansen, og spydigheten som møtte meg når jeg hadde spurt hvorfor dette hadde skjedd. Jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte ha gjort selv, og fullstendig ansvarsfraskrivelse. Jeg har ikke gjort dette selv da Telia uten tvil har den beste kontantløsningen på markedet. Styr unna mycall, og gå heller for Telia.
Får rask hjelp om eg treng det. Når eg måtte ha nytt simkort tok det ikkje lang til før eg fekk det i posten
ok, men desverre har de tatt vekk Bali (Indonesia) sone 4 som er mitt behov
Har 4 ganger prøvd å sende MyCall mail om at 4 nummer har blitt satt opp i midt navn uten mitt samtykke. Leverer skjemaer de ber om for å kunne fjerne de, og forhindre meg i å noen gang bli kunde hos de. Men de nekter å fjerne meg som kunde, ber meg sende et vedlegg jeg har lagt ved 3 ganger. Og sender samme epost som svar hver gang. Virker som de forsøker med vilje å ikke fullføre blokkeringen av meg som kunde. Kundeservicen har svært dårlige norskkunnskaper.
No roaming possible in two EU countries. Everything tried like switching on off data, roaming or change networks. Email response with no solution after three days, chat without solution either. Not acceptable.