MyCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var nylig å reaktivere mitt nummer da den plutselig deaktivert. Det er noe rart! Hvorfor gjør dem det? Uansett, jeg ble møtt av en ansatt på Storgata avdeling. Han viste hverken gleden ved kundekontakt eller imøtekommende med kundens behov, for å ikke nevne god kundeservice. Jeg gikk ut og hentet frisk luft før det renner over meg på han. Så dårlig kundeservice og oppførsel er nok flere som har opplevd her. Jeg har bestemt meg å få mitt nummer aktivert og så flytter til en annen operatør. Sorry, dere har en jobb å gjøre her!
Virker ikke må by 500 GB i første minuttene etterkjøpe dater
Rævva selskap, bryr seg ikke om kundene sine Dyrt, jeg hater det dritselskapet her skulle aldri byttet
Umulig å ringe mens man er i utlandet. Kundeservice hjelper ikke.
Kundebehandling er jo fraværende siden MyCall ikke svarer kun i en halvtime automatisk kvinnestemme som beklager, beklager og igjen beklager at de har stor trafikk
Jeg ønsker å bli abonnert på Mycall. Så jeg har min mobil fra før.
Jeg har vært i Thailand 2 ganger det siste halvåret. Første gang så kunne jeg ikke mota anrop eller sende sms til Norge. Da jeg kom hjem så kontaktet jeg kundeservice. Vedkommende sa at de bruker 2 operatører der. Neste gang så skjedde det samme. Da kunne jeg bare mota anrop og sms. Jeg kunne ikke ringe eller sende sms. Dette er jo helt forferdelig hvis noe skjer. Noen ganger så kan det jo komme en viktig telefon! Da jeg prøvde å ringe noen til Norge så kom en beskjed opp på telefonen at utgående anrop sperret. Og dette er på en turistplass i Hua Hin. Da jeg reiste tilbake mellolandet jeg i Amsterdam og da funket det helt bra. Akkurat som i Norge. I Norge funker My Call bra. Men de må gjøre med noe dette i Thailand. Jeg skal der snart igjen og hvis det ikke funker da så finner jeg meg en annen Telefonoperatør!