Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit, mye data til fin pris, stort sett god dekning. Har ikke noe å utsette på Telia, har hatt abonnement der i mange år..
Jeg er en veldig fornøyd kunde hos Telia. Jeg har Telia X i dag og Telia er den eneste operatøren som har Oneplus det gjør dem unike på markedet. Jeg er derfor veldig tilfreds med Telia. Hvis det er noe trøbbel er det alltid god kundeservice og få.
Ringte for å kansellere et abonnement for andre gang, som automatisk hadde blitt endra fra "uten månedlig avgift, og betal kun for bruk(Chess)", til abonnement "med fast avgift pr. mnd. på 200kr. el.l.". Dette var et abonnement jeg ikke brukte lenger. Fikk til slutt sagt det opp, og slapp å betale purring osv. Fikk etter samtalen en sms fra nummer 26606014824547 med spørsmål om hvor fornøyd jeg var, og skulle bare svare på sms med et tall fra 1 til 10. Ser nå på spesifisert faktura, at denne kostet 0,99kr!!! Ja, vet det er småpeng, men slikt skal ikke koste noe vel!
En halv bra täckning i övriga norden som kunde varit bättre.
En får stabilt mobilnett som gir 4G+ de fleste steder i Norge. Månedsprisen er altfor høy iforhold til hvor mye mengde data en bruker etter dagens standard.
Telia er noe skikkelig tull. Blir dobbeltfakturert, fakturert for sent, får fakturagebyr selvom jeg har avtalegiro. Virkelig elendig kundeservice attpåtil.
Er ikke lenger kunde, men får regning og faktura! Tatt kontakt, men ingen svar, dette er bevis på grusom pengepugere.
Har mobilt bredbånd hos telia, dem sletter data på slutten av måneder og må betale for nye måneder. I går dem har slettet 90 gb av min data, som jeg betalte for. I dag har startet nye måneder og har 99 gb. Dem har ikke data rolover, bare dritt og svindleri.
Trivelige og tilbudsinnriktede. Veldig fornøyd med service.
Har vært i dialog med kundeservice flere ganger angående dårlig dekning hjemme og på jobb i Oslo-området, samt på hytta. Forklarer at samtaler brytes om jeg går ned i kjelleren, og får til svar at da får jeg la være å gjøre det, evt gå ut for å få dekning. Får til svar at det ser bra ut på kartet deres, men at de skal sende ut noen for å sjekke og gi tilbakemelding. Det har de sagt 4 ganger på ett år nå, uten å gi en eneste tilbakemelding. Når abonnementet i tillegg er det dyreste sammen med Telenor er det god nok grunn til å bytte, noe jeg er i ferd med å gjøre. Er derfor inne på bytt.no for å finne beste alternativ.
Alltid god hjelp å få i storbyen, Telia butikk og gode forslag til hjelpemidler trådløse.
Helt siden Telia kom på banen har det kun hvert nedtur. Som mange andre, dobbelfakturaer, sperring av abonnement ut av det blå og elendig kundeservice hvor man får 12 motgående svar og ikke minst lang ventetid. Fant ut nylig at jeg har betalt i 2 år for en forsikring på en telefon som ikke har eksistert siden jeg fikk ny, ingen beskjed eller hint om dette, trodde jeg betalte for min nåværende telefon å når jeg dro inn til Telia for og melde forsikring sak får jeg slengt i trynet at den ikke gjelder for nåværende telefon og det er ingenting de kan gjøre så mobilen må fikses for en formue hos privatperson. Avslutter min relasjon til Telia ila dagen. Søppel.
Litt dårlig dekning i utkantstrøk. Ellers OK. Vi må bruke Telia, for Telenor har ikkje dekning der me bur.
Elendig! Får ikke innsyn i anropstrafikk til mitt abonnement, forsøkt i over to måneder. Først får jeg en feilmelding når jeg skal bestille dette som de påstår at jeg er den første kunden som rapporterer om. Jeg forsøker å bestille fra ulike nettlesere og ulike datamaskiner på ulike tider i over en måneds tid uten at det går å bestille. De tilbyr ikke at jeg kan få bestilt det på en alternativ måte når det er slike tilsynelatende tekniske problemer. Jeg får så tilsendt en fil med det som skal være innsyn i datatrafikk 10 september, to måneder ca etter at jeg først forsøkte å få innsyn. Denne filen inneholder noen lenker men de kan ikke åpnes. Jeg får beskjed om at jeg skal bestille en gang til. Jeg fikk 20.september beskjed om at en mail med lenk med trafikkdata var blitt sendt til meg 16. september. Det er mulig det er yahoo som sviktet denne gangen for det er ikke kommet noen mail til min yahoo e-post. Jeg får nå beskjed om at jeg ikke kan få tilsendt trafikkinformasjonen på nytt som de hevder at de allerede har sendt til meg to ganger og at jeg igjen må bestille. Jeg skifter telefonselskap.
Lite hjelpsom kundeservice som ikke kan hjelpe, lang ventetid på telefon. Får inkasso, men ikke fakturaene som skal betales.
Mye feil i regninger. Null tro på sine kunder osv!