Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er bra med at jeg behøver ingen installasjon. Bare ta med seg under armen vist jeg flytter. Det som jeg reagerer på er Telia, Norges største innen kommunikasjon som ikke skjønner dialogen. Eksempel dette med poeng du samler på . Disse er ikke gratis, men praktisk. Er du lei netflix så bytter du ut de 50 poeng det koster så velger du stortsett hva du vil med de 50 poeng. De bruker du veldig fort opp. Men netflix fortsetter å sende regninger. Uten at Telia tar fatt i saken Også frustrert da jeg i 2020 bestilte en "nesten ny" tlf. Den betaler jeg på enda. 0g at jeg burde være fornøyd siden de hadde sendt meg en helt ny tlf med noe avslag. Ifhone 14. På den tid så ikke jeg forskjell.,på den eller Android. Så hadde jeg noen penger spart . Ville bli kvitt disse mnd avdrag. 8000kr Iberegnet ny lite brukt " tlf. Ikke tale om. Her stopper jeg.
Stått 1 time i telefonkø nå. Helt håpløst at de bemanner så dårlig. Gir rett og slett beng i kundene sine
alt er veldig kult med operatør Telia. du kan også kjøpe en telefon og velge ønsket takst
Helt umulig og få tak i kunderådgiver og alt for dyrt abonnement. Har brukt dagevis på å få rette en enkel feil.
Har stort sett ikke hatt problemer, men har i noen måneder registrert endringer. Skal ha telia x 1000Mbps men får bare to streker hjemme og 50Mbps. Rett og slett dårlig opplevelse. Anbefaler alle å sjekke hastigheten.
Mister blootooth og wifi, samtaler blir brutt pga dårlig dekning. Fiklk ikke den mobilpakken jeg skulle ha, noe som kostet meg 300 extra. Problemer med signalene hjemme på tv og alt som er koblet opp. Frustrert kunde
Dørselgerene sa at jeg kunne tenke på tilbudet i to uker hvis jeg bare trykte på knappen i tilbudet som skulle bekrefte at jeg hadde mottatt tilbudet. Jeg spurte to ganger for å forsikre meg om at jeg ikke da takket ja til tilbudet, hvorpå de svarte nei, det var bare sånn at jeg kunne tenke på det i 2 uker før jeg bestemte meg. Rett etter de gikk, fikk jeg mail med takk for bestillingen og at utstyret ville bli sendt om 3-4 dager og info om ANGRERETT på 2 uker. Dørselgerene lurte meg til å signere for at de skulle få provisjon. De reklamerte også med at dette var et sånn et fantastisk bra produkt som var bedre enn altibox. Skjønte da jeg leste på siden her at folk opplever mye problemer, så jeg avbestilte med en gang.