Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt å ringe,vanskelig å lade på appenm. Men ellers bra
Dårlig dekning. Signaler forsvinner. Må bruke mobildata hjemme om jeg går mer enn 2 meter fra boksen.
Telia endret typen abonnement uten å informere tilstekkelig hva endringen innebar for oss. Det kom en stor regning på nordensamtaler, som var inkludert i våre opprinnelige abonnementer. Da jeg ringte dem, fikk jeg en masse «unnskyldninger» om at det «er dyrt å ringe utenlands», etc. Samtidig hadde de et «tilbud» på ringing i norden for kr 9(!) pr abonnement. En «felle» som kan løses billig for kunder som ikke får med seg endringen i det opprinnelige abonnementet, altså. Telia fjernet den ekstra utgiften fra regningen vår, men tilliten er uansett betydelig svekket. Deres «kundeservice» kan man også undres over. Det måtte 2-3 samtaler til før de oppfattet at vi skulle ha nordenpakken til kr 9,- (!) Dette, i tillegg til at de kommer vesentlig dårligere ut enn andre leverandører ift pris, gjør at vi nå er i markedet for nye abonnementer!
Automatisk fornyelse til et nytt og dyrere abonnement med dårligere betingelser. Lite forståelse ved kontakt med kundeservice. Bytt!
Må starte med at jeg kan forstå mange av dem som har hatt negative opplevelser med kundeservice og lignende. Jeg bor og jobber i grisgrendte strøk. Har alltid hatt Telenor , har i de siste årene irritert meg over prisene. Men det har fungert upåklagelig Ville prøve noe billigere, gikk over til Telia. Hyggelige priser for fri data. Selger av abonnement ved en Telia butikk i Skien forsikret meg om at det var knallbra signal overalt oppi der jeg bor og jobber. De hadde bygd ut nettet bla bla Dessverre så fungerte dette ekstremt dårlig, Telia har en fornøyd garanti , fornøyd eller pengene tilbake. Tok kontakt med dem. Dessverre 2 ganger , første dagen snakket jeg med en jente/dame som skulle ordne opp å sende meg en bekreftelse på Mail som bekrefta at jeg benyttet av fornøyd garantien. Ingenting skjedde ingen Mail eller sms. Ringte på nytt neste dag og etterlyste bekreftelsen. Snakket da med en ung mann som forsto problemet uten å dra i gang en usaklig diskusjon. Han sørget da for at de tilbakebetalte fakturaen som jeg hadde betalt , vedkomne sendte også en bekreftelse. Dette ble gjort i mens jeg satt i telefonen med han. Det var veldig fort gjort. Ikke hadde hun første jeg snakket med kreditert innbetalt faktura, eller sendt denne bekreftelsen , altså ingenting av det som hun sa at hun skulle gjøre hadde blitt gjort. Sett i fra mine øyne så opptrer de profesjonelt og veldig seriøst om man treffer på riktig kundebehandler Hadde jeg jeg ikke fulgt opp dette selv, ville jeg nok risikert og gått over fristen for denne fornøydgarantien. Fått en ny regning på et ubrukelig produkt. Hadde ikke gått konkurs av ei ekstra regning på 700kr totalt for 2 abonnement , men mer prinsippet De lederne burde lytte på noen av lydloggene som kundebehandlere har i sammen med kundene, for så kvitte seg med de råtne eplene de har i kurven som forderver de "friske "
Veldig fornøyd med Telia! Har god hastighet på telia X Max og Prisen er også god
Bra men dyrt, over 300 for enkelte abonnent. Så fint om det kunne være litt billigere.