Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Automatisk fornyelse til et nytt og dyrere abonnement med dårligere betingelser. Lite forståelse ved kontakt med kundeservice. Bytt!
Må starte med at jeg kan forstå mange av dem som har hatt negative opplevelser med kundeservice og lignende. Jeg bor og jobber i grisgrendte strøk. Har alltid hatt Telenor , har i de siste årene irritert meg over prisene. Men det har fungert upåklagelig Ville prøve noe billigere, gikk over til Telia. Hyggelige priser for fri data. Selger av abonnement ved en Telia butikk i Skien forsikret meg om at det var knallbra signal overalt oppi der jeg bor og jobber. De hadde bygd ut nettet bla bla Dessverre så fungerte dette ekstremt dårlig, Telia har en fornøyd garanti , fornøyd eller pengene tilbake. Tok kontakt med dem. Dessverre 2 ganger , første dagen snakket jeg med en jente/dame som skulle ordne opp å sende meg en bekreftelse på Mail som bekrefta at jeg benyttet av fornøyd garantien. Ingenting skjedde ingen Mail eller sms. Ringte på nytt neste dag og etterlyste bekreftelsen. Snakket da med en ung mann som forsto problemet uten å dra i gang en usaklig diskusjon. Han sørget da for at de tilbakebetalte fakturaen som jeg hadde betalt , vedkomne sendte også en bekreftelse. Dette ble gjort i mens jeg satt i telefonen med han. Det var veldig fort gjort. Ikke hadde hun første jeg snakket med kreditert innbetalt faktura, eller sendt denne bekreftelsen , altså ingenting av det som hun sa at hun skulle gjøre hadde blitt gjort. Sett i fra mine øyne så opptrer de profesjonelt og veldig seriøst om man treffer på riktig kundebehandler Hadde jeg jeg ikke fulgt opp dette selv, ville jeg nok risikert og gått over fristen for denne fornøydgarantien. Fått en ny regning på et ubrukelig produkt. Hadde ikke gått konkurs av ei ekstra regning på 700kr totalt for 2 abonnement , men mer prinsippet De lederne burde lytte på noen av lydloggene som kundebehandlere har i sammen med kundene, for så kvitte seg med de råtne eplene de har i kurven som forderver de "friske "
Veldig fornøyd med Telia! Har god hastighet på telia X Max og Prisen er også god
Bra men dyrt, over 300 for enkelte abonnent. Så fint om det kunne være litt billigere.
Har vært fornøyd med Telia i snart 30 år, Eneste minus er at noen få steder er det ikke dekning der andre har full dekning med andre mobilselskaper . Men prismessig er jeg superfornøyd med Telia.
Dyrt og dårlig hastighet. Telia x med ekstra sim noe jeg ikke trenger lenger.
Tar lang tid for og få kontakt med kundeservice.og de har ikke noe abbonnomang som jeg vil ha.de tvinger folk til og ha 100gb og det er dyrt. jeg trenger kun 15gb pr mnd.