Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Tove

Dårlig dekning. Signaler forsvinner. Må bruke mobildata hjemme om jeg går mer enn 2 meter fra boksen.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telia, nok er nok!

Omtale av  Kjell Ø

Telia endret typen abonnement uten å informere tilstekkelig hva endringen innebar for oss. Det kom en stor regning på nordensamtaler, som var inkludert i våre opprinnelige abonnementer. Da jeg ringte dem, fikk jeg en masse «unnskyldninger» om at det «er dyrt å ringe utenlands», etc. Samtidig hadde de et «tilbud» på ringing i norden for kr 9(!) pr abonnement. En «felle» som kan løses billig for kunder som ikke får med seg endringen i det opprinnelige abonnementet, altså. Telia fjernet den ekstra utgiften fra regningen vår, men tilliten er uansett betydelig svekket. Deres «kundeservice» kan man også undres over. Det måtte 2-3 samtaler til før de oppfattet at vi skulle ha nordenpakken til kr 9,- (!) Dette, i tillegg til at de kommer vesentlig dårligere ut enn andre leverandører ift pris, gjør at vi nå er i markedet for nye abonnementer!

Styr unna

Omtale av  Abdihakin

Automatisk fornyelse til et nytt og dyrere abonnement med dårligere betingelser. Lite forståelse ved kontakt med kundeservice. Bytt!

Forenøyd garanti

Omtale av  Kai

Må starte med at jeg kan forstå mange av dem som har hatt negative opplevelser med kundeservice og lignende. Jeg bor og jobber i grisgrendte strøk. Har alltid hatt Telenor , har i de siste årene irritert meg over prisene. Men det har fungert upåklagelig Ville prøve noe billigere, gikk over til Telia. Hyggelige priser for fri data. Selger av abonnement ved en Telia butikk i Skien forsikret meg om at det var knallbra signal overalt oppi der jeg bor og jobber. De hadde bygd ut nettet bla bla Dessverre så fungerte dette ekstremt dårlig, Telia har en fornøyd garanti , fornøyd eller pengene tilbake. Tok kontakt med dem. Dessverre 2 ganger , første dagen snakket jeg med en jente/dame som skulle ordne opp å sende meg en bekreftelse på Mail som bekrefta at jeg benyttet av fornøyd garantien. Ingenting skjedde ingen Mail eller sms. Ringte på nytt neste dag og etterlyste bekreftelsen. Snakket da med en ung mann som forsto problemet uten å dra i gang en usaklig diskusjon. Han sørget da for at de tilbakebetalte fakturaen som jeg hadde betalt , vedkomne sendte også en bekreftelse. Dette ble gjort i mens jeg satt i telefonen med han. Det var veldig fort gjort. Ikke hadde hun første jeg snakket med kreditert innbetalt faktura, eller sendt denne bekreftelsen , altså ingenting av det som hun sa at hun skulle gjøre hadde blitt gjort. Sett i fra mine øyne så opptrer de profesjonelt og veldig seriøst om man treffer på riktig kundebehandler Hadde jeg jeg ikke fulgt opp dette selv, ville jeg nok risikert og gått over fristen for denne fornøydgarantien. Fått en ny regning på et ubrukelig produkt. Hadde ikke gått konkurs av ei ekstra regning på 700kr totalt for 2 abonnement , men mer prinsippet De lederne burde lytte på noen av lydloggene som kundebehandlere har i sammen med kundene, for så kvitte seg med de råtne eplene de har i kurven som forderver de "friske "

Bra abonnement

Omtale av  Mikkel H

Veldig fornøyd med Telia! Har god hastighet på telia X Max og Prisen er også god

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra men for dyrt

Omtale av  Lars O. L

Bra men dyrt, over 300 for enkelte abonnent. Så fint om det kunne være litt billigere.

30 år som kunde

Omtale av  Camilla J

Har vært fornøyd med Telia i snart 30 år, Eneste minus er at noen få steder er det ikke dekning der andre har full dekning med andre mobilselskaper . Men prismessig er jeg superfornøyd med Telia.

Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR