Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Mobil
2.5
784 verifiserte omtaler

Telia Mobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.5
Middels
784 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Forferdelig
Telia Mobil er rangert
#11 av 13 mobiloperatører
29%
Dårlig
29% anbefaler Telia Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 784 omtaler om Telia Mobil

FILTRER OMTALER
150
73
76
109
376
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Mobil
Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skuffet

Omtale av  Flower

Kundeservice tilgjengelighet veldig bra! Mange NetCom/Telia butikker - supert!! Men å opplyse når abonnementet som en har hatt i årrekke plutselig endrer seg, nei det ser de ikke vitsen i!!! :( Når en står der å skal betale for seg og skal kjapt gå inn i nettbanken for å overføre sånn i tilfelle ikke nok penger..... så kommer en ikke inn på nett :0 Og prøver og prøver og får en melding om at mobildata er oppbrukt!!! WHAT!!!??? For første gang i historien har jeg blitt tom for GB!! Dette må være noe galt. Da en kontakter kundeservice så kan de tilby mere ettersom den jeg hadde var utgått, men med for høyere sum og bindingstid!!!! Ja dette er takken for et langt og trofast kundefohold i hvertfall 15 år og mer... Så utrolig skuffet... Vurderer andre leverandører nå

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig

Omtale av  Lene

Dyrt. Masse tilleggskostnader. Dårlig dekning etter at vi byttet til Telia.

For dyrt barne abonnement

Omtale av  Inger A. T

bra kundeservice, men dårlige priser å tilby...

Det er for dyrt å sende sms og mms til og i Europa

Omtale av  Judy J

Jeg har endelig fått dekning på hytta. Men jeg er skuffet over de stive utenlandsprisene de har. jeg byttet fra OneCall til Telia i juni fordi OneCall ikke har god dekning i Europa og elendig på hytta. Fikk Telia anbefalt pga av god dekningsgrad. Det gjaldt spesielt i Europa og siden jeg oppholder meg mye utenlands er jeg avhengig av et godt nett og dekning til en god pris der jeg måtte befinne meg.

Dårlig dekning

Omtale av  Linn

Dekningen er veldig dårlig og i tillegg er 4g hastigheten veldig dårlig til tider. Mange steder merker jeg at jeg ikke har dekning mens andre med annet mobilselskap har dekning. Liker for så vidt datapakkene da. Liker at man betaler lite for fri data i noen timer. Også at datapakkene som er i tillegg ikke koster kjempe mye

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

SVIN DYRT

Omtale av  Janah

SVIN DYRT !! Det var HÅRREISENDE svin dyrt da de lå på 799,- kroner i mnd. for 200GB mobilt bredbånd de siste 2-3 åra..... (ikke akseptabel pris overhodet og ikke akseptabel GB grense som er alt for lite i år 2018) Folk bruker mye mere en 200GB den dag i dag, til gaming, streaming, youtube osv. osv. helt ELENDIG tilbud ovenfor kundene... Dette er totalt utpressing for å få mest mulig PENGER ut i fra kundene sine istedet for å levere og tilby kundene gode og realistiske avtaler, Hvor er konkurransen i markedet ?? hadde det vert en eneste leverandør på markedet man kunne velge i stedet for Telia så hadde folk bytta med en gang. PRIS ER ALT FOR DYRT da det lå på den horribelt høye summen 799,- kr , aka. 800 kroner i mnd. for internet ??? og det er kun snakk om 200GB med data bruk så stenger de linjene og tar deretter 199,- kr ekstra for 20GB når du har gått tom (som skjer hver mnd.), Nå som telia har tatt over netcom gikk prisen ikke ned og vi fikk ikke bedre tilbud til kunden som jeg hadde håpt på og forventa, men NEI de gjorde det stikk motsatte og GIKK OPP I PRIS ! Nå har de justert prisen opp og lagt prisen på ussle, udugelige og ubrukelige latterlige grensen på 200GB i mnd. helt opp til 850 KRONER ! (849,-) pr. mnd Normalt internet med kabel som har "UBEGRENSET GB" bruk og ubegrenset hastighet koster rundt 399,- og opp til 499,- kr i mnd, i hele landet , som hos for eksempel Nextgentel osv. Jeg var kunde hos nextgentel i over 10 år før jeg flytta og betalte 299kr i mnd. den gang med fri fart og fri bruk... Å bli nødt til å betale dobbelt og trippel pris for en internet linje som har en restriksjon på ussle og elendige 200gb i mnd. er så hinsides synnsykt dyrt og dårlig at man får lyst å kaste opp... som sagt hadde det vert andre leverandører på markedet som hadde konkurert om priser og hastigheter på mobilt bredbånd så hadde folk aldrig valgt telia og deres SINNSYKE og URIMELIGE SKYHØYE priser, Folk hadde bytta på dagen, og selskaper som telia hadde ikke hatt muligheten til a ta full kontroll på markedet og regelrett loppe folk for penger på dette viset med helt urimelige priser og restriksjoner på bruken av GB pr. mnd. Dette er så hårreisende dårlig at det norske markedet i det hele tatt godtar at det er slik, må jo bety at hele markedet er korrupt på det groveste. Forferdelig skuffa. hilsen kunde som sitter på strupa internet linje i år 2018.

Uspesifiserte kostnader

Omtale av  Ingvill

Hadde Chess før det ble en del av Telia, og var da fornøyd. Faktura fra Telia er dessverre for uspesifikk, og det var vanskeligere å få hjelp. Jeg fikk ikke spesifisert hvilke tjenester som ble fakturert utover de faste kostnadene. Fikk heller ikke spesifisert når disse tjenestene var kjøpt. Dette gjør det vanskelig å vite hva jeg har brukt utover grunnpakken. Tok kontakt med kundeservice og de kunne ikke hjelpe meg utover å foreslå hva slike tjenester ofte var.

Telia Mobil har 784 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Mobil mener

Telia Mobil

Har tilegnet profilen
Telia Mobil deltar på Bytt.no

Telia Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Mobil besvarer ikke omtaler

Telia Mobil har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Mobil henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Mobil benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR