Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke hjelpsom i forhold til ukjente trekk på telefonregningen, svarer ikke på spørsmål som blir stilt og bare henviser videre. Tar ikke tak i problemene på kunden sine vegne. Begge mine foreldre har vært kunder av Telia, og som datter så har jeg forsøkt å hjelpe. Men får ikke noe hjelp av selskapet. Aldri mer Telia!
Bra kundeservice, bra at en kan gå i en Telia butikk, fikk en skade men hadde forsikring, de ordnet alt, lettvint, har godt utvalg av telefoner, mange tilleggstjenester, så bortsett fra at de er litt dyre så er jeg fornøyd
Gir deg 6Gb uten å spørre hva du trenger! Skriver i faktura at abonnementet er låst selv om det ikke er det! Kundetelefonen har en fæl ringelyd som ingen orker å høre lenge på! Chat har en merkelig kø-ordner hvor du går bakover i køen...!
Telia er dyrt og har en dårlig kundeservice. Man får andre avtaler med flere fordeler til rimelig pris hos konkurrenter.
Dårlig wi-fi og har hatt diverse brudd på leveringstjenestene. Mottar et par sms meldinger om at det jobbes med å rette feil men ingen konkret informasjon som tilsier når vi kan forvente å motta TV signaler
God og rask kundeservice. Syns de er behjelpelige de gangene jeg har ringt.
Gikk fra 50 mb/s (ICE) til 300-400mb/s (TELIA). Begge med 4G+ dekning. Og uansett hva Ice prøver å få deg til å tro, så er det en ekstremt MERKBAR forskjell. Mer enn noe ved vanlig bruk, dvs surfing på nettet. Det er noe de aller fleste vil ha nytte av. Så er veldig fornøyd med byttet.