Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia er dyrt og har en dårlig kundeservice. Man får andre avtaler med flere fordeler til rimelig pris hos konkurrenter.
Dårlig wi-fi og har hatt diverse brudd på leveringstjenestene. Mottar et par sms meldinger om at det jobbes med å rette feil men ingen konkret informasjon som tilsier når vi kan forvente å motta TV signaler
God og rask kundeservice. Syns de er behjelpelige de gangene jeg har ringt.
Gikk fra 50 mb/s (ICE) til 300-400mb/s (TELIA). Begge med 4G+ dekning. Og uansett hva Ice prøver å få deg til å tro, så er det en ekstremt MERKBAR forskjell. Mer enn noe ved vanlig bruk, dvs surfing på nettet. Det er noe de aller fleste vil ha nytte av. Så er veldig fornøyd med byttet.
Telia har mange bra tilbud å velde mellom for flere aldersgrupper. Er ikke alltid dekningen strekker til, men har aldri hatt noe annet å klage på enn pris!
vi er en stor familie som bruker mye data. Og her får all dataen vi trenger med en god rabatt per abbonement.
Ventetid på å komme gjennom både på chat og telefon er minst en halvtime, og den du treffer har ofte ikke den kunnskapen som trengs for å kunne gi god hjelp. Anbefaler alle å velge et annet selskap hvis de har muligheten. Selv har jeg abonnement via et sameie, men kommer til å foreslå til styret å bytte leverandør, hvis det lar seg gjøre.