Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt elendig kundeservice. De endrer abonementet uten at vi får uttrykke vår misnøye. De svarer ikke på telefonen. Etter 15 min. venting hver gang har vi gitt opp. Vi ønsker å ha et abonnement på 1GB men de har utvidet det til 2GB. En merkostnad på kr. 1200 pr. år.
De har levert som de har lovet. Bortsett fra bredbånd som de ikke har dekning for her jeg bor.
For meg som bruker svært lite data (utenom WiFi-områder) økte prisen fra 99,- til 249,- uten at det hadde noen verdi for meg. Har hatt det opprinnelige Chess-abonnementet i fem år, og det har fungert utmerket. Må nå finne et rimeligere abonnement.
Likte dårlig at prisen ble hevet. Dekningen er så som så. Nå bytter vi selskap...
Hvorfor ikke Telia: Selskapet endrer plutselig avtale hatt i årevis med en melding noe som helst indikajon på at endring var på tur. Med det øker månedskostnaden på abonnementene til kona og meg med 100 kr i måneden = 1200 kr/året. Kundeservice middels. Ikke istand til å gi riktig oppsett av mobil. Måtte sette opp mobilen selv. Telia har dårlig dekning i vanskelige områder. På slike steder er det ingen som matcher Telenors dekning.
God service, grei pris men dekningen kunne vert bedre, men det gjelder alle selskap når man kommer ut i distriktene.
Telenor har nå full dekning i ytre Siljan, etter den nye masta kom opp får jeg ikke signal i det hele tatt, mens Telenor har full 4G dekning. Må nok bytte.