Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ofte brudd på tjenestene, og man får lite eller ingenting i kompensasjon. Etter at de tok over fra Get setter de opp prisen med 150,- i mnd og varlser ikke på SMS eller mail.
Det de er bra på er å være dårlig. Kan også nevnes at de ikke er så ille bra på pris også da.
Har hatt Get i over 10år. Aldri opplevd brudd på linja på dagtid muligens 1-2 gang totalt! Det var faktisk topp! Get blir kjøpt opp av Telia 2020... masse brudd på nett på dagtid osv ingen meldinger om dette verken på sms, hjemmesiden og de varer 1-2timer. Styr unna! Bestill heller fiber! Etter at Telia har overtatt har det blitt bare tull!
Klarer ikke å dele data med appen.. kundeservice ville ikke hjelpe meg gjøre det via dem. Appen er meget ustabil.
Jeg er fornøyd med dekningen, men er direkte lite imponert over hvordan jeg ble behandlet da de overfakturerte meg for tjenester jeg kan dokumentere at jeg ikke har brukt. De kunne heller ikke dokumentere det motsatte, men framstilte det som om de var rause overfor meg da de til slutt krediterte summen. Man får billigere og minst like gode tjenester fra andre.
1. Bestillte da ADSL legges ned, Telia gidder ikke engang kontakte for montering. 2. Purret 3. Purret 4. Kommer dager før adsl legges ned, måler og sier jeg ikke kan få allikevel 5. Så sitter kunden der uten nett... Søppel
Elendig kundeservice. Blir fakturer for tjenester som skulle være kostnadsfritt.