Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med dekningen, men er direkte lite imponert over hvordan jeg ble behandlet da de overfakturerte meg for tjenester jeg kan dokumentere at jeg ikke har brukt. De kunne heller ikke dokumentere det motsatte, men framstilte det som om de var rause overfor meg da de til slutt krediterte summen. Man får billigere og minst like gode tjenester fra andre.
1. Bestillte da ADSL legges ned, Telia gidder ikke engang kontakte for montering. 2. Purret 3. Purret 4. Kommer dager før adsl legges ned, måler og sier jeg ikke kan få allikevel 5. Så sitter kunden der uten nett... Søppel
Elendig kundeservice. Blir fakturer for tjenester som skulle være kostnadsfritt.
Her lurer de deg med binding exs hvis du kjøper ny mobil hvis du velger å løse ut mobilen står fortsatt bindingstid igjen. Sammenligner du med andre operatører har de skyhøye priser
fungerer helt greit men litt lav hastighet men snart 5g sikkert
Har man en time å sette av til at kundeservice skal ta telefonen, kan man ringe de og få hjelp...
På de steder jeg har hytte er Telenor og Ice sin dekning elendig, mens jeg har målt opptil 100 mb/s på telia. Jeg kan høre nettradio i bilen uten avbrudd, mens DAB på samme strekning. Passasjerer kan se TV uten avbrudd over lange strekninger