Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Direkte fryktelig. Da jeg har hatt problemer og med mitt abonnement skulle jeg ha sikkerhet og hjelp til alt. Eneste som skjer er å bli sendt fra kundeservice til Amanda senteret. De kunne ikke hjelpe så måte ringe kundeservice som. Jeg har gjort så veldig mange ganger uten noen form for hjelp
De bare fakturerte i voldens sky. Null oversikt på dere hjemmeside. Er låst i 1 år så kommer ikke ut.
Ble lovet et raskt stabilt nett. Fikk isteden ett nett hvor ping hvert 5te sekund spiket til 500 og når dette ble adressert med kundeservice ble man sendt tilbake til samme samtale og kom ingen vei. Fordi de behandler deg som et fehue som ikke har peil. Selvom de vet selv at feilen er hos dem lokalt. Hold deg langt unna.
Pratet men en kunderådgiver som var veldig frekk og lite interessert i å hjelpe. Hun svarte på spørsmålene jeg lurte på, men på en veldig sur måte. Når vi da skulle legge på, rakk vi ikke å avslutte samtalen før hun bare la på røret, midt i når jeg var i en setning. Skuffende. Dette kan være et engangstilfelle, men det ødelegger så mye for hele kundeopplevelsen. Håper så mange som mulig slipper slike hendelser.
Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.
Elendig kundeservice Elendig utstyr Elendig selgere med null info om produktet Telia selger solgt oss et produkt vi ikke hadde bruk for Bruker vi angreretten må vi ut med 4020 kr HOLD DERE UNNA TELIA
o det er ikke noe som kan være bedre rustet til sine egne veier er det ikke finnes noen penger