Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
o det er ikke noe som kan være bedre rustet til sine egne veier er det ikke finnes noen penger
Telia vil at vi skal bytte abonnement da vårt eksisterende abonnement Telia X har de ikke lengre siden de har delt det opp til 3 forskjellige nivåer nå og da mener de vi må bytte til et dårligere enn det vi har idag - men til samme pris som før - for alle abonnementene i familien. Så det å være langvarig kunde gjennom mange år lønner seg tydeligvis ikke for her kunne de enkelt bare rabattert det "nye" Telia X Max til samme pris som det gamle Telia X. Siden vi ikke blir ivaretatt som langvarig, lojal kunde, har terskelen vår for å skifte leverandør forsvunnet helt og vi kommer til å bytte uten å se oss tilbake.
Legacy Telia X var faktisk et dugelig abonnement. Så ble det byttet ut med en blåkopi av Telenor sitt fri bruk abo. Blir deretter kontaktet med trusler om at jeg før eller senere tvangsflyttes fra legacy X og får et halvdårlig tilbud på "nye" X som i praksis har gitt meg et mye dårligere abo enn jeg startet med. Ekstra sim koster nå 3x mer i mnd enn det gjorde før. music freedom har utgått uten noen form for erstatning. bankid på mobil har gått fra gratis til 2x Telenor sin pris. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. En liiten prisøkning til nå så vil det faktisk være en forbedring å bytte til Telenor. Og når det kommer til 5G per dags dato: 5G indikasjon på mobil styres av basestasjon, ikke mobil. Dvs at du ofte vil kunne se falsk 5G indikasjon fordi basestasjonen sier så. De fleste mobilene til folk støtter ikke alle kombinasjoner av 4G/5G i dag. (jada, du må fortsatt være tilkoblet 4G for å kunne bruke 5G)
Og komme igjennom til de tar lannng tid. Sist satt jeg og ventet i 2 timer på og komme fram. Og flere ganger har jeg møtt samme person.Skulle nesten tro det bare var et par stk som tok tlf. Og chaten er noe forbanna dritt. Først må du forbi den hjerne døde roboten som er stokk dum og deretter må du vente . jeg ga opp etter 80 min. Alt var bedre før da det var Get. Tok toppen 3 min. Neste gang jeg for problemer bytter jeg heller over til noen andre. Norges treigeste tlf og chat.
Har vært telia kunde litt over 1 år. Tok og inngå 12 måneders binding for airpods m fosikring siden mista 3/4 av dem så tenkt går greit m forsikring siden hadd nedbetaling sammen m det. Mista 1 ene airpods gikk spurt om hjelp. Svaret vi dekker ikke? Snakk om 3000kr som dem drømme i bruddgebyr uten hjelp? Og verste er kundeservice fler tima i vent og ingen svar. Gløm bruddgebyr blir t Telenor m swap avtale no. Dyrt men for hverfall kvalitet for pengan! Betale litt extra vis d ikke funke i det hele tatt. Og dekinga e hems på enkelte plassa og umulig bruk telefon.
helt elendig kundeservice med bare løgn og oppgulp... alt er bare håpløst, de prøver og si og sa vi alle hadde eldgammelt utstyr???? jeg har nytt, så bare løgn...
Jeg har mottatt faktura som ikke er etter avtale, får ikke kontakt, det er også vanskelig å bestride faktura da alt må gå igjennom kundesenteret. Om du er så heldig å få svar så sitter der en gjeng personer som lover å ordne opp, men det viser seg at de bare prater og gjør ingenting. Får purring på regningen som de skulle ordne.