Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet abonement og fikk likevel månedlig faktura på ca 300,- i noen måneder etter at jeg gikk over til ny leverandør. Jeg ringte og fikk beskjed at de er klare over at jeg har byttet abonement men at fakturaen skyldes ekstra tjeneste jeg i sin tid har bestilt... De sto på kravet sitt selv om jeg i praksis betaler for noe jeg ikke kan bruke. Dette er etter min mening en uforsvarlig og helt forkastelig praksis. Telia i praksis stjeler fra kundene sine.
Telia Finans har ikke litt kontroll på innbetalte regninger og div. Veldig arrogante. Jeg kommer til å si opp med en gang og går over til noen andre. Di krever dokumentasjon og det har di fått men di godtar ikke den enda jeg sender kopi av regning med dato når jeg her betalt + konto utskrift. :( :( :( dette er et satans selskap. Arrogant = arrogant = arrogant. :( :( :(
Det tar lang tid å få kontakt med dem, og kundeserviceavdelingen deres sender tydeligvis eposter i blinde.
Super fornøyd med Telia. Gode priser og kjempe bra kundeservice. Bare tomler opp 👍🏻👍🏻
Telia sine selgere er løgnere og driver med svindel. Når du tar de i det så klarer de fortsatt ikke å fikse det. Er en grunn til at Telenor har over 50% markedseindeler, selv om de er dyre, så gir de deg hva de lover. For en søppel selskap, styr unna det her.
Enkelt og greit, mye data til fin pris, stort sett god dekning. Har ikke noe å utsette på Telia, har hatt abonnement der i mange år..
Jeg er en veldig fornøyd kunde hos Telia. Jeg har Telia X i dag og Telia er den eneste operatøren som har Oneplus det gjør dem unike på markedet. Jeg er derfor veldig tilfreds med Telia. Hvis det er noe trøbbel er det alltid god kundeservice og få.