Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært uten nett i 5 dager, og det gjelder de fleste i borettslaget mitt. Flere har ringt og meldt inn feil, og vi får informasjon om å bytte modem. Det er tydelig at det ikke er der problemet ligger, nå etter 5 dager har skjønt det er feil. Etter folk har stått i overkant av en time i telefonkø. Og blir stadig vekk kastet ut av chaten, som også på det meste har estimert 350 min forventet kø!
Internett og tv detter ut hele tiden, minimum1 gang pr uke. Prøver du kundeservice må du sitte over 1 time i kø uten beskjed om hvilket nummer du er i køen eller forventet ventetid. Er du ikke kunde enda hold deg langt unna.
Venter du lenge nok får du mulighet for tilbakering. Men, de også kan ta evigheter. Er bundet hos Telia siden jeg kjøpte en mobil på ab.
Dere spart mobil nummer for ingen ting. Så fikk ikke hjelp fra dere i butikk og på mobil.Dere gjør juks
Vi byttet til telia etter overbevisning fra en selger. Dette har gått fint helt frem til vår bedrift gikk over «kredittgrensen». En kredittgrense som Telia setter uten å informere, lar bedriften bestille tillegstjenester og som gjør at dem sperrer alle tjenestene dine når du går over grensen selv om du ikke har utestående fakturaer. Kundesenteret er uhøflige og ønsker ikke å hjelpe til. De sperrer deg uten forvarsel og nekter å rydde opp. Ingen bedrifter i Norge kan leve med en slik standard rundt kundeforholdet. Styr langt unna. Vi har heldigvis byttet til telenor igjen hvor vi opplever at kundeservicen er på et helt annet nivå
De har ikke levert det de lover. Leverte utstyr leeenge etter at kontrakt er signert. Nekter derfor å godta angrerett. Ingen tar telefonen. STYR UNNA TELIA. Hvis ikke er du bundet opp til noe dritt i et helt år.
Hvordan går det an at Norges største teleselskap har så ELENDIG kundeservice?! Jeg har til sammen ventet en time på å snakke med noen, og enda er det ingen kundebehandlere å snakke med. Sitter det to personer på kundebehandling for hele Norge, har de ikke ansatt noen som helst på dette?!?! Helt sjukt.