Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og hjelpsom når du endelig får svar, men da er du rimelig sliten etter å ha ventet en evighet. Burde kunne ringe meg opp. Chatten kobler seg ned før du får svar
Blir tvunget på dårligere abb med dyrere månedspris. Uten å få mulighet til å beholde hastighet eller få lavere pris. Etter mer enn et tiår som kunde syns jeg det blir dårlig. De bekrefter i tillegg at mail med endring av abb har feil informasjon. Blir for dårlig.
Dette selskapet er et svindelselskap. De har tidligere svindlet meg for 10 000 i forbindelse med et mobilabonnement. Denne gangen så skylder de meg penger ifb med flytting og oppsigelse av abonnement. De innrømte at de skyldte meg penger, men sluttet å svare meg da jeg ba om kreditnota på det. Forferdelig selskap som får lov til å svindle nordmenn uten å bli tatt for det.
Dårlig dekning i hele Hammerfest kommune. God pris på abonnement men når dekningen er irriterende dårlig så hjelper det lite.
Konkurrentene har tilsvarende/bedre pakker, men Telia er dyrere. Har også bedt de gjentatte ganger om å sende meg EPOST med tilbud og IKKE ringe da jeg nesten er døv og ikke kan prate i telefonen. Alikevel så ringer de. Igjen. Og igjen. Og igjen. Og jeg kontakter kundeservice og informerer om at de MÅ sende epost. Voldsomt irriterende
Det hagler inn med Spoofing- og andre svindelsamtaler fra utlandet og de har ikke laget muligheter for å sperre disse. Helt ærlig - hvor mange trenger egentlig at de er åpent for innkomne samtale fra både Afghanistan, Somalia og Nigeria i løpet av en uke? i 2023 må vi kunne forvente at abonnenten selv velger hvilke land (i det minste verdensdeler) det skal være mulighet for at skal kunne ringe inn i stuene våre. Altfor dårlig teknologi og får lite fokus på å løse slike problemer.
Jeg liker svært godt at Telia har mange gode tilbud som rabatt på telefon og pakketilbud når man oppretter bindingstid. De har også chat på nett som Telenor ikke tilbyr. Kundeservice er kjempe hjelpsom og har alltid løst problemet mitt. Det er også en trygghet at Telia har fysiske butikker man kan gå til for å få løst problem så fort som mulig. Jeg skulle pante en mobil hvor jeg sjekket hva Telia, Telenor, Elkjøp og Power kunne gi meg for den. Telia kunne gi meg mest (1600 kr), mens Telenor kunne bare tilby 600 kr som er helt latterlig. Telia har god dekning og er Norges andre største mobilselskap, men samtidlig er Telia ikke grådige som Telenor og faktisk prøver å gå deg gunnstige tilbud. Per nå tar Telia 399 for ung ubregrenset data, mens Telenor har gått opp til 439. Jeg er svært fornøyd med Telia og ser på de som en mellomting av Telenor og Ice. Altså de er premium og billig, Telia har kanskje ikke like god dekning som Telenor, men fortsatt vesentlig bedre enn Ice. Samtidig er Telia dyrere enn Ice, men fortsatt tilbyr en vesentlig mer premium tjeneste enn Ice. Derfor føler jeg prisene til Telia er gunnstige og er kjempe fornøyd med hva de har å tilby.