Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning. Prøvde i en uke med identiske telefoner med telia sim i den ene og Telenor i den andre. Det var mange steder der jeg ikke engang hadde dekning med telia mens telenor hadde full dekning med 4G. Og jeg hadde et spesielt abonnent hos dem(mens de var tele2), der jeg hadde gratis bruk i Sverige, men med engang de ble til telia så fjernet de det, og når de startet med roam like home opplegget, måtte jeg selv ta kontakt for å få tilbake at jeg hadde gratis i Sverige. Og hadde jeg lyst på de nye tjenestene som de andre abonnent har standard måtte jeg betale mer og ofre GB i mnd for å få det gjort. Eneste grunnen til at jeg fortsatt har telia er kun pga GB i mnd som ingen andre kan matche og aldri overraskelser på regningen.
Synes kundeservicen på hjemmesiden deres er veldig bra. :) Aldri hatt noe problem hos dem uansett hva problemet er... Om du vurderer å bytte til Telia anbefaler jeg at du velger faktura på epost siden kostnaden for å få den i posten er 49 kr mer... Alltid god dekning. :)
Ikke villig til å selge ny telefon til full pris etter at jeg fikk frastjålet telefonen. Jeg må tegne nytt abonement for å få den nyeste modellen. Telia prioriterer "nye" kunder som som tegner abonnement fremfor eksisterende. Du kommer ingen vei. Styr unna : (
Kjøpte mobilt bredbånd som aldri funka dette med binding. De ønsket ikke å gi et nytt produkt og kostet meg 1500kr for å komme meg vekk fra netcom selv om de ikke kunne levere meg tjenesten jeg betalte for.
Veldig fornøyd med dekning og kundeservice. Roam like home er gull!
Ikke spesielt gode priser, og elendig dekning. Mister helt dekning flere steder i min kommune, og hjemme fungerer det dårlig med normale telefonsamtaler. Fryktelig irriterende. Nettet er jeg heller ikke spesielt imponert over. Endelig er bindingen over, så da bytter jeg til noe bedre.
Telia oppleves som ett meget bra nett og leverandør, etter å ha vært sett på som "dårlig dekning".