Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke villig til å selge ny telefon til full pris etter at jeg fikk frastjålet telefonen. Jeg må tegne nytt abonement for å få den nyeste modellen. Telia prioriterer "nye" kunder som som tegner abonnement fremfor eksisterende. Du kommer ingen vei. Styr unna : (
Kjøpte mobilt bredbånd som aldri funka dette med binding. De ønsket ikke å gi et nytt produkt og kostet meg 1500kr for å komme meg vekk fra netcom selv om de ikke kunne levere meg tjenesten jeg betalte for.
Veldig fornøyd med dekning og kundeservice. Roam like home er gull!
Ikke spesielt gode priser, og elendig dekning. Mister helt dekning flere steder i min kommune, og hjemme fungerer det dårlig med normale telefonsamtaler. Fryktelig irriterende. Nettet er jeg heller ikke spesielt imponert over. Endelig er bindingen over, så da bytter jeg til noe bedre.
Telia oppleves som ett meget bra nett og leverandør, etter å ha vært sett på som "dårlig dekning".
Horribel kundeservice, ansvarsfraskrivelse og direkte svindel. Styr unna dette selskapet.
Dekningen hos Telia er bra og samme er det de har å tilby, når det først oppstår et problem blir det mer problematisk, kundeservice er frekk og arrogant og man føler seg uønsket som kunde der.