Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som kunde hos Chess var jeg veldig fornøyd, men jeg var ikke kunde lenge etter det ble Telia. De har elendig kundeservice, og de la på prisene noe enormt uten varsel. I tillegg opererer de med korte betalingsfrister. Og dersom man er noen dager for sent ute med betalingen, legger de på noen enorme gebyrer som er langt høyere enn det fakturabeløpet i utgangspunktet er. Jeg kommer aldri i verden til å bli kunde igjen, og de fortjener ikke engang den ene stjernen de fikk av meg. Styr unna.
Synes datapakker blir altfor fort oppbrukt! Har ikke skjedd med andre abonnement . Aldersgrense på abonnement ! Det synes jeg er diskriminerende.
Grei kundeservice, men dårlig 4g dekning hjemme. Ustabil dekning i Tyskland flere steder.
God kundeservice. Men dyre abonnement til barn....
Var i Chess. Kundeservice svarte omtrent med det samme jeg ringte de få ganger jeg hadde behov. Også "Min Side" meget god med et vell av informasjon. Nå går det svært lang tid før kundeservice svarer (tydelig underbemannet), gav opp enkelte dager, i tillegg er "Min Side" og App et skritt tilbake i tiden med mye mindre informasjon. Byttet, ønsker ikke å ha det slik. Dekning og slikt var bra, men det forventer en også i 2018.
Etter at Telia gikk fra Chess, så betaler jeg gjerne både 100 og 200 mer i mnd. Det er utrolig dårlig nett også.
Data rollover er maks 15, dvs har jeg 30 så kutter de ned til 15, da er det ikke rollover spør du meg. Jeg støttet netcom som norsk konkurent til telenor, telia har jeg ikke noen grunn til å holde meg til.