Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var i Chess. Kundeservice svarte omtrent med det samme jeg ringte de få ganger jeg hadde behov. Også "Min Side" meget god med et vell av informasjon. Nå går det svært lang tid før kundeservice svarer (tydelig underbemannet), gav opp enkelte dager, i tillegg er "Min Side" og App et skritt tilbake i tiden med mye mindre informasjon. Byttet, ønsker ikke å ha det slik. Dekning og slikt var bra, men det forventer en også i 2018.
Etter at Telia gikk fra Chess, så betaler jeg gjerne både 100 og 200 mer i mnd. Det er utrolig dårlig nett også.
Data rollover er maks 15, dvs har jeg 30 så kutter de ned til 15, da er det ikke rollover spør du meg. Jeg støttet netcom som norsk konkurent til telenor, telia har jeg ikke noen grunn til å holde meg til.
God service Dekningen funker ikke for meg. Prøvd det i to mnd nå å må gå tilbake til Telenor signal 📶
Er blitt dårligere kundeservice. Fikk tull med nytt simkort. Har vert kunde hoss chess siden dei startet. Men har fått dårlig start med telia. Så nå skifter eg leverandør. Tror kommer til å prøve chillimobil
Jeg har en hjemmeruter med 200gb som i seg selv koster alt for mye. Jeg pleide å ha rundt 70mbps nedlastingsfart men har nå gjerne rundt 10-30 og av og til vil det plutselig bli så dårlig at jeg får 400-1200ping til nærmeste server og 0-10mbps. Ikke verdt nesten 900kr/mnd. Kundeservicen er til å le av. De man snakker med der har ingen aning om hva de snakker om og er generelt ikke hjelpsomme. Jeg kommer til å fortsette som kunde hos telia siden konkurrentene ikke ser noe bedre ut når det kommer til fart.
Hadde Chess før Telia, etter oppkjøpet valgte jeg å teste ut Telia. Nå er tålmodigheten over. Tregt nett, dårlig dekning... Fakturerer for tjenester Chess aldri gjorde. Hadde aldri et problem med Chess, nå er det daglig med Telia. Etter nesten 9 år med Chess, ble det her en gedigen nedtur.