Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei kundeservice, men dårlig 4g dekning hjemme. Ustabil dekning i Tyskland flere steder.
God kundeservice. Men dyre abonnement til barn....
Var i Chess. Kundeservice svarte omtrent med det samme jeg ringte de få ganger jeg hadde behov. Også "Min Side" meget god med et vell av informasjon. Nå går det svært lang tid før kundeservice svarer (tydelig underbemannet), gav opp enkelte dager, i tillegg er "Min Side" og App et skritt tilbake i tiden med mye mindre informasjon. Byttet, ønsker ikke å ha det slik. Dekning og slikt var bra, men det forventer en også i 2018.
Etter at Telia gikk fra Chess, så betaler jeg gjerne både 100 og 200 mer i mnd. Det er utrolig dårlig nett også.
Data rollover er maks 15, dvs har jeg 30 så kutter de ned til 15, da er det ikke rollover spør du meg. Jeg støttet netcom som norsk konkurent til telenor, telia har jeg ikke noen grunn til å holde meg til.
God service Dekningen funker ikke for meg. Prøvd det i to mnd nå å må gå tilbake til Telenor signal 📶
Er blitt dårligere kundeservice. Fikk tull med nytt simkort. Har vert kunde hoss chess siden dei startet. Men har fått dårlig start med telia. Så nå skifter eg leverandør. Tror kommer til å prøve chillimobil