Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fungert greit, men bytter nå da det plutselig kommer en mail om at mitt familieabonnement ikke finnes lenger og at de automatisk flytter oss til et som vil koste 250,- mer per mnd. Det er ikke greit, så da sier vi takk for oss. Synd, da det har fungert ok hele veien.
Fornøyd, men de er ganske dyre. Vil se om jeg kan finne noe billigere.
De skal avslutte det abonnement vi har i dag og vi vil gjerne undersøke litt før vi tar en avgjørelse videre
Sykeste ventetiden og fullstendig inkompetent på kundeservice. Benytt telia om du liker å sitte 2-3 timer i telefon og bli kastet fram og tilbake :)
Bare positiv opplevelse med Telia og får alltid god kundeservice. Tar en tlf en gang i året og får en bedre pris også så da er det enda bedre
Kundeservicen er bra Dyrt Mange forskjellige abonenter
Vært kunde i mange år og har vært fornøyd med det, men kan få bedre pris og dekning et annet sted. Telia var best på pris og kundeservice en gang i tiden. Apropos, så har jeg aldri hatt noe problemer med å få hjelp de få gangene jeg har trengt det. Takk for nå!