Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare positiv opplevelse med Telia og får alltid god kundeservice. Tar en tlf en gang i året og får en bedre pris også så da er det enda bedre
Kundeservicen er bra Dyrt Mange forskjellige abonenter
Vært kunde i mange år og har vært fornøyd med det, men kan få bedre pris og dekning et annet sted. Telia var best på pris og kundeservice en gang i tiden. Apropos, så har jeg aldri hatt noe problemer med å få hjelp de få gangene jeg har trengt det. Takk for nå!
Meget god erfaring med Telia Mobil.Har fungert meget bra!!
God service. Mange valgmuligheter og tilbud hvis du kombinerer med intenett, TV eller apparater.
De registrerer kundene sine på dyrere avtaler uten å spørre først, og satser på at kundene ikke ser eposten de sender ut før det er for sent å endre det. Dette rammer spesielt eldre som ikke bruker epost, og jeg regner med at det er bevisst fra Telias side. Jeg har vært trofast kunde i 15 år, men nå sier jeg opp
Dårlig dekning i distriktet, endrer prist på fastpris avtale med 4 månder igjen av bindingstid