Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt og dårlig. Få frekvenser gjør opplevelsen dårlig i tettsteder og få basestasjoner gjør opplevelsen dårlig i grisgrendte strøk. Har ikke eSim for telefoner. Telia appen fungerer dårlig og nettsidene er enda værre.
Helt ok abonnement med ok dekning. Men litt for dyrt mtp hvor mange andre aktører som finnes med bedre tilbud.
Meget fornøyd med abonnementet, rask data og god dekning.
Fantastisk service og flott oppfølging av alle type spørsmål og problemer man får får med telefonen. Super fornøyd med service og flott oppfølging. Anbefaler Telia til alle
Har hatt bruk for å kontakte kundeservice av to ulike årsaker den siste tiden og har fått den hjelpen jeg hadde behov for raskt og enkelt.
Kjøpte ny fansi tlf hos Telia ikke noe problem, de anbefalte tvilling kort, samme nummer på nye og gamle telefon, men virket det?. NEI, de byttet sim-kort 3 ganger i løpet av en uke men det hjalp ikke. Jeg ville da avslutte dette kontantkort abonnement men det gikk ikke, de hadde endret den til enn abonnement med 12 måneders bindingstid. OK da vil jeg heve kjøpet, men NEI den er kjøpt over disk så det kan ikke heves sa de i Telia-butikken på Bryne, det er jo direkte svindel, så jeg har byttet til en annen tjenesteleverandør av telefoni.
Altfor dyrt med abonnent og nedbetaling på telefon. Har nå byttet abonnement