Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjøpte ny fansi tlf hos Telia ikke noe problem, de anbefalte tvilling kort, samme nummer på nye og gamle telefon, men virket det?. NEI, de byttet sim-kort 3 ganger i løpet av en uke men det hjalp ikke. Jeg ville da avslutte dette kontantkort abonnement men det gikk ikke, de hadde endret den til enn abonnement med 12 måneders bindingstid. OK da vil jeg heve kjøpet, men NEI den er kjøpt over disk så det kan ikke heves sa de i Telia-butikken på Bryne, det er jo direkte svindel, så jeg har byttet til en annen tjenesteleverandør av telefoni.
Altfor dyrt med abonnent og nedbetaling på telefon. Har nå byttet abonnement
Ble overflyttet da mitt mobilabonnement driftet av ett annet selskap solgte, til Telia.. pris gikk drastisk opp, dårligere abonnement og ble erstattet automatisk da de solgte til Telia... kundeservice er både og, tekniske har ikke fulgt opp, når det var vansker, og vansker med e-betaling og faktura... med henvendelse får en som svar, du står fritt til å skifte selskap hvis en klager... men det har vært noen lyspunkt... med å få tillegg med gigabyte for vansker som en etterpå mistet sitt abonnement på og ble jukset da det ikke opplyste at det ble forandret og da mistet de 50,- kr i rabatt som en skulle få det første året for en ble overflyttet pr. mnd i tillegg kan en oppleve å ikke få kvittering på kjøpt tilleggspakke på data mengde og dermed kjøper flere i den tro at den ikke er levert. 😊 jo Telia lever opp til forventningene...not 🤢
Fikk topp servise og hjelp i dag for å aktivisere ny ruter. Eg brukte laaang tid for å få til dette. Men dama i andre enden var tålmodigheten sjøl:) og forklarte og veiledet slik at mob, iPad og datamaskin blei kobla til:)
Jeg ble med på lasset da Chess ble Telia. Var veldig førnøyd med Chess, veldig misfornøyd med Telia. Det har kun vært tull.
Er fornøyd med telia, har ikke hatt noen problemer med verken dekning, eller kundeservice hos de.
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning som med Telia. Selv steder der man bør kunne ha 4G har jeg ofte dårlig dekning.