Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det faktum at man må vente i godt over 25 minutter for å snakke med kundeservice er absurd. Selv personer med kjempelang lunte kommer til å smelle hodet i veggen etter å ha prøvd Telia.
Ved bortfall av mobilt Telianett på Lesja tok det lang tid og flere meldinger før de endelig fikk rettet feilen.
Dårlig og ikke ha ett billigere tilbud når man bare i snitt bruker 1 GB.
Lang ventetid og enerverende ringetone i 25 min før jeg ga opp denne gang. Ikke noe dårlig ventemusikk engang. Dyreste leverandør sammen med Telenor burde vært bedre. Vurderer å bytte til et billigselskap.
Generelt god dekning og rask nett men trenger forbedring i utlandet. Det er flere land der Telia svikter blant Spania, Holland, Tyskland etc. men god verdi for pengene i Norge.
Det hjelper ikke å prate med kundebehandlere. De sier de skal bedre senderen uten at dette blir gjort. Månedsprisen er for høy i forhold til hva de leverer.
Alltid hyggelige, alltid god service, de er nr 1!:) sjeldent god service, jeg har vært kunde lenge i chess/Telia, å aldri ever har de vært kjipe å sorteliste meg, de e dritsnille! De har skjønt det! Hadde alle vært som dem... hadde de vært like rike! ;) slik får man nye kunder og... ;)