Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært telia kunde litt over 1 år. Tok og inngå 12 måneders binding for airpods m fosikring siden mista 3/4 av dem så tenkt går greit m forsikring siden hadd nedbetaling sammen m det. Mista 1 ene airpods gikk spurt om hjelp. Svaret vi dekker ikke? Snakk om 3000kr som dem drømme i bruddgebyr uten hjelp? Og verste er kundeservice fler tima i vent og ingen svar. Gløm bruddgebyr blir t Telenor m swap avtale no. Dyrt men for hverfall kvalitet for pengan! Betale litt extra vis d ikke funke i det hele tatt. Og dekinga e hems på enkelte plassa og umulig bruk telefon.
helt elendig kundeservice med bare løgn og oppgulp... alt er bare håpløst, de prøver og si og sa vi alle hadde eldgammelt utstyr???? jeg har nytt, så bare løgn...
Jeg har mottatt faktura som ikke er etter avtale, får ikke kontakt, det er også vanskelig å bestride faktura da alt må gå igjennom kundesenteret. Om du er så heldig å få svar så sitter der en gjeng personer som lover å ordne opp, men det viser seg at de bare prater og gjør ingenting. Får purring på regningen som de skulle ordne.
Har vært uten nett i 5 dager, og det gjelder de fleste i borettslaget mitt. Flere har ringt og meldt inn feil, og vi får informasjon om å bytte modem. Det er tydelig at det ikke er der problemet ligger, nå etter 5 dager har skjønt det er feil. Etter folk har stått i overkant av en time i telefonkø. Og blir stadig vekk kastet ut av chaten, som også på det meste har estimert 350 min forventet kø!
Internett og tv detter ut hele tiden, minimum1 gang pr uke. Prøver du kundeservice må du sitte over 1 time i kø uten beskjed om hvilket nummer du er i køen eller forventet ventetid. Er du ikke kunde enda hold deg langt unna.
Venter du lenge nok får du mulighet for tilbakering. Men, de også kan ta evigheter. Er bundet hos Telia siden jeg kjøpte en mobil på ab.
Dere spart mobil nummer for ingen ting. Så fikk ikke hjelp fra dere i butikk og på mobil.Dere gjør juks