Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært trofast kunde i 10 år. Men når jeg skulle kjøpe Samsung s10 fikk jeg beskjed om at jeg trengte ikke kjøpe mobilen før en vis dato jeg skulle få med Samsung sine headsette gratis til en viss dato. Etter den datoen fikk jeg beskjed av Samsung at kampanjen var over å dem beklager at jeg ikke rakk dette men du må ta dette med din opperatør. Selv om jeg har skriftelig hva Telia lovet så kunne dem bare beklage dem har missfortått hva dem sa. Så jeg fikk ikke headsettet verdi av 2000 kr fordi Telia juger til sine kunder. Takk for meg betaler litt ekstra til Telenor.
Greit fornøyd. Verken dårligere eller bedre enn tidligere operatører. Priser kan alltids bli bedre for yngre. Bra med forsikring for 149kr/mnd.
Hun som jobber i Telia ba meg å bytte til kontantkort og sa at jeg skal få tilbake det beløpet som jeg ikke bruker i den måneden, men Telia nekte å betale tilbake mine penger. Dette er rent tyveri. Unngå Telia for alt del.
Ikke fornøyd med signal, og når man sjekker kundeservice om noen tilbud eller rabatter, eller at man vurderer å bytte, da får man beskjed om å bytte...
God dekning, ok pris, enkelt og rimelig med ekstra datapakke, kjapp kundeservice, ekstra fordeler som trofast kunde.
Alltid blid hyggelig betjening. Får bestandig god hjelp.
Meget dårlig dekning overalt jeg går, kun stabilt i hjemmet!!