Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit, men noe dyrt. Har vært kunde i veldig mange år
Ønsket egentlig å fortsette. Måtte mase på dem for å få tilbud. Trege. Var også villig til å inngå avtale om 12 mnd binding. Fikk allikevel et dyrt og dårlig tilbud. Jeg synes de gjorde en dårlig innsats for å beholde en allerede eksisterende kunde.
For høy pris. For mye tillegg som er udefinisert. For dyrt.
Helt ok og hyggelige folk. Litt problematisk å holde kontakte mellom Vietnam og Norge, skulle gjerne fått råd om å skaffe meg vietnamesisk sim-kort litt tidligere. Men Telia gjorde nok sitt beste ellers…
Meget hyggelig service og gode tilbud, men kunne vært bedre dekning på fritidsboligene
Telia kommer med fantastiske tilbud og legger på flere avgifter som ikke kom frem av tilbudet som du inngikk kontrakten på. Jeg spurte om det var binding, noe de fortalte at det ikke var, likevel får jeg stort gebyr for å avslutte abonnementet. Jeg var påpasselig om å be om kontrakten på e-post, men det eneste jeg fikk på e-post er et pristilbud som ikke matcher faktiske forhold. Rett og slett lureri og helt på linje med katalogsvindel.
Telia har svært god kapasitet i nettet med god dekning. Jeg syns det er merkelig at Telia får så dårlig score på bytt.no. Jeg har vært kunde hos Telia mobilt bredbånd og telefoni i minst 10 år og det har aldri vært problemer med kundeservice. Faktisk er den helt fantastisk. Jeg velger likevel nå å bytte fordi de under utbyggingen av 5G har gjort noen endringer med basene der jeg bor som gir veldig ustabil dekning. Bytter derfor til Starlink (ja jeg bor så langt ute i skauen). Starlink har helt fri data og koster det samme som Telias mobile bredbånd. Telia har generelt den beste mobildekningen, det er i alle fall min erfaring. De har også 5G på steder der ingen skulle tro nokon kunne bu.