Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt ok og hyggelige folk. Litt problematisk å holde kontakte mellom Vietnam og Norge, skulle gjerne fått råd om å skaffe meg vietnamesisk sim-kort litt tidligere. Men Telia gjorde nok sitt beste ellers…
Meget hyggelig service og gode tilbud, men kunne vært bedre dekning på fritidsboligene
Telia kommer med fantastiske tilbud og legger på flere avgifter som ikke kom frem av tilbudet som du inngikk kontrakten på. Jeg spurte om det var binding, noe de fortalte at det ikke var, likevel får jeg stort gebyr for å avslutte abonnementet. Jeg var påpasselig om å be om kontrakten på e-post, men det eneste jeg fikk på e-post er et pristilbud som ikke matcher faktiske forhold. Rett og slett lureri og helt på linje med katalogsvindel.
Telia har svært god kapasitet i nettet med god dekning. Jeg syns det er merkelig at Telia får så dårlig score på bytt.no. Jeg har vært kunde hos Telia mobilt bredbånd og telefoni i minst 10 år og det har aldri vært problemer med kundeservice. Faktisk er den helt fantastisk. Jeg velger likevel nå å bytte fordi de under utbyggingen av 5G har gjort noen endringer med basene der jeg bor som gir veldig ustabil dekning. Bytter derfor til Starlink (ja jeg bor så langt ute i skauen). Starlink har helt fri data og koster det samme som Telias mobile bredbånd. Telia har generelt den beste mobildekningen, det er i alle fall min erfaring. De har også 5G på steder der ingen skulle tro nokon kunne bu.
Dyrt å ringe,vanskelig å lade på appenm. Men ellers bra
Dårlig dekning. Signaler forsvinner. Må bruke mobildata hjemme om jeg går mer enn 2 meter fra boksen.
Telia endret typen abonnement uten å informere tilstekkelig hva endringen innebar for oss. Det kom en stor regning på nordensamtaler, som var inkludert i våre opprinnelige abonnementer. Da jeg ringte dem, fikk jeg en masse «unnskyldninger» om at det «er dyrt å ringe utenlands», etc. Samtidig hadde de et «tilbud» på ringing i norden for kr 9(!) pr abonnement. En «felle» som kan løses billig for kunder som ikke får med seg endringen i det opprinnelige abonnementet, altså. Telia fjernet den ekstra utgiften fra regningen vår, men tilliten er uansett betydelig svekket. Deres «kundeservice» kan man også undres over. Det måtte 2-3 samtaler til før de oppfattet at vi skulle ha nordenpakken til kr 9,- (!) Dette, i tillegg til at de kommer vesentlig dårligere ut enn andre leverandører ift pris, gjør at vi nå er i markedet for nye abonnementer!