Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning når man bor litt inn i landet, og store deler av sørlandet
Helt greit fornøyd med Telia, de har svært god dekning og opplever dem ofte bedre enn Telenor (der jeg ferdes). Jeg er ikke fan av tilbud om gratis strømming av musikk da jeg mener det bryter med nettnøytralitetsprinsipper. Kundeservicen har hovedsaklig vært god, men jeg synes de er trege på utvikling av størrelse på datapakker og/eller pris.
Nok mobildata, får 100kr i avslag, så betaler 399 i mnd. for 15GB!
Dårligere dekning og skylden legges på meg og mobilen, og ikke abonnementet. Alt var helt greit før byttet til Telia fra Chess
Jeg synes dekningen er bra, men bortsett fra det er jeg ikke fornøyd med noe annet. Jeg synes det er veldig dårlig kundeservice. Telia er veldig dyrt og appen er uoversiktlig og treig. Hvis jeg har brukt 500 MG så kommer det ikke opp at jeg har brukt det, før lang tid etterpå. Jeg skal bytte abonement så snart jeg får sjansen.
I tillegg er Telia dyrt i forhold til de andre billige merkene som nå har like god dekning. I januar sendte Telia meg siste regning. Forstod ikke helt hva regningen gikk ut på, jeg hadde akkurat kansellert abbonementet. Det va visst for noe avslutningsgebyr. Jeg betalte regningen. 1 måned senere får jeg ny regning på noe jeg ikke skjønner. Jeg sender dem mail tilbake og sier dere har allerede fortalt meg siste regning var i januar. Har nå kranglet med Telia i 6 måneder for noe de ikke en gang klarer selv å forklare hvorfor jeg skal betale. Telia har den aller verste kundeservicen jeg har opplevd. Styr unna!
Dyrt og dårlig kundeservice. Kundeservice er frekke og lite hjelpsomme. Bytter nå til et billigere selskap.