Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes dekningen er bra, men bortsett fra det er jeg ikke fornøyd med noe annet. Jeg synes det er veldig dårlig kundeservice. Telia er veldig dyrt og appen er uoversiktlig og treig. Hvis jeg har brukt 500 MG så kommer det ikke opp at jeg har brukt det, før lang tid etterpå. Jeg skal bytte abonement så snart jeg får sjansen.
I tillegg er Telia dyrt i forhold til de andre billige merkene som nå har like god dekning. I januar sendte Telia meg siste regning. Forstod ikke helt hva regningen gikk ut på, jeg hadde akkurat kansellert abbonementet. Det va visst for noe avslutningsgebyr. Jeg betalte regningen. 1 måned senere får jeg ny regning på noe jeg ikke skjønner. Jeg sender dem mail tilbake og sier dere har allerede fortalt meg siste regning var i januar. Har nå kranglet med Telia i 6 måneder for noe de ikke en gang klarer selv å forklare hvorfor jeg skal betale. Telia har den aller verste kundeservicen jeg har opplevd. Styr unna!
Dyrt og dårlig kundeservice. Kundeservice er frekke og lite hjelpsomme. Bytter nå til et billigere selskap.
Når jeg er på reise utenlands, opplever jeg Telia til å ha forferdelig dårlige roaming partnere, hastighet på nedlasting er sirup. Nå senest siste måned i London og Liverpool - hvor det er mye 3G nett, og når på 4G også fryktelig sirup = mobil bruker også unødig mye batteri på søk. De som har Telenor på tur, opplever ikke i nærheten de samme problemer med jevnt over "sirup"- Her har Telia et stort forbedringspotensiale med og finne gode samarbiedspartnere utenlands.
Til tider veldig dårlig dekning. Samtaler blir ofte brutt.
Telia har vært supert! God kundeservice, fin app til å følge med på abonnement, god dekning og super data. Man får mye for pengene, men kunne gjerne fått litt mere data.
Jeg kjøpte telefon og har betalt abonnement i omtrent et år. Så sluttet telefonen å fungere. Først chattet jeg med kundeservice i helga og ble lovet at teknisk support skulle kontakt meg på mandag. Det skjedde ikke. Uka gikk. Chattet igjen med kundeservice som kom med mange forslag til hva jeg kunne prøve selv for å få telefonen til å virke. Så kunne de plutselig ikke hjelpe meg mer, for de var stengt for dagen. Snakket med kundeservice på telefon i 20 minutter uten noe annet enn ville forslag til hva jeg kunne prøve for å kanskje få telefonen til å virke igjen. Til slutt måtte jeg kjøre til en Teliabutikk for å få lånetelefon og få levert den defekte telefonen. Jeg har vært uten telefon som fungerer i over ei uke og Telia ser ikke ut til å skjønne at folk faktisk har bruk for telefonene og abonnementene vi betaler for.