Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her lurer de deg med binding exs hvis du kjøper ny mobil hvis du velger å løse ut mobilen står fortsatt bindingstid igjen. Sammenligner du med andre operatører har de skyhøye priser
fungerer helt greit men litt lav hastighet men snart 5g sikkert
Har man en time å sette av til at kundeservice skal ta telefonen, kan man ringe de og få hjelp...
På de steder jeg har hytte er Telenor og Ice sin dekning elendig, mens jeg har målt opptil 100 mb/s på telia. Jeg kan høre nettradio i bilen uten avbrudd, mens DAB på samme strekning. Passasjerer kan se TV uten avbrudd over lange strekninger
Hold avstand ifra Telia, Irriterende servise,Ræva servise,dem lover og komme men dem kommer ikke,bare og vente og vente,dem er flink til og si,Beklager beklager beklager beklager
Vi betaler for 50mbs, vi får 5, på det meste 20 i noen tilfeller. Telia er helt på trynet, kundeservise, levering og alt. Telia er lureri, ikke vær kunde av dem
Telia har vært bra inntil for 3 dager siden, da ble telefonen taus. Har ringt og skrevet,men problemet er fortsatt der. Har fått opp nr på en feilmelding:2618588,og at den skal rettes mandag den 2. NOV. Det blir lenge å være uten kontakt. Dersom det ikke rettes snarest så er et annet selskap til vurdering!!!