Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi betaler for 50mbs, vi får 5, på det meste 20 i noen tilfeller. Telia er helt på trynet, kundeservise, levering og alt. Telia er lureri, ikke vær kunde av dem
Telia har vært bra inntil for 3 dager siden, da ble telefonen taus. Har ringt og skrevet,men problemet er fortsatt der. Har fått opp nr på en feilmelding:2618588,og at den skal rettes mandag den 2. NOV. Det blir lenge å være uten kontakt. Dersom det ikke rettes snarest så er et annet selskap til vurdering!!!
Jeg er strålende fornøyd med Telia. Har for tiden fire aktive Telia X abonnement. Derav også rabatt på disse. I sum utgjør dette ganske mye penger, og for oss er det ikke noe sak å snakke om når vi snakker om data. Det er rikelig med data på full fart med 100 GB! Det er ingen som har konkurrert ut prisen så langt.... og vit det er mange som har forsøkt!
Helt håpløst dårlig dekning, angrer som en hund på at jeg byttet til dem hvis jeg kjører og snakker må jeg ringe opp minst 3ganger
Bruker i dag Telia på både Tv, internett og mobil. Super fornøyd med kundeservice, apper, og tjenester. Også den billigste levrandøren på tv og internett!
Lav eller liten vilje til å løse problem når det oppstår, om man bor uten for byområder og er avhengig av god kommunikasjon er dette ikke en samarbeidsparter som passet for min familie. jeg ville unngått dem. positivt med gode priser og pakker, men jeg ville ikke benyttet Telia i noen sammenhenger i fremtiden
Før get byttet til telia var alt helt fint - det var av og til småfeil, men disse ble fort fikset. Nå har de byttet til telia og problemer har oppstått. Internett har ikke fungert i 1 døgn og de har ikke fikset opp i dette. Jeg har tatt kontakt med de gjennom dagen - fikk aldri oppdatering, bare tomt svar «det fikses nok snart» eller «de jobber på feilen». Tror ikke de jobbet på feilen hvis den ikke ble fikset i en hel dag? Få dere en annen tjeneste, ikke bruk tid på dette her.