Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har prøvd å ringe Telia over 3 anledninger, alle gangene satt jeg i 1 time uten å få kontakt, og etter det ga jeg opp. Nå, på 4 forsøk, har jeg totalt sitti over 2 timer over 2 perioder. Først ba jeg Dem ringe meg tilbake. Etter snart 4 timer har de ennå ikke gjort det. Og siste gang nå etter jeg var lei av å vente har jeg igjen sitti over 1 time uten svar. Sånt som dette burde ikke vært lov. Noen burde gå inn å tvinge dem til å ansette flere folk til kundeservice. Har du andre valg, velg noe annet enn Telia.
Dårlig. Ingen som noen gang tar telefonen hos telia. Har byttet til Telenor for lenge siden
Fornøyd kunde i 27 år - siden 2000 ikke hatt noe dekningsproblemer. Ingen problemer med kundeservice. Binder abo for 1 år = 20 % rabatt. Fri roaming i EU er viktig for meg. Dobbel data pga TV kunde. Med roll-over plenty data som jeg stort sett bruker i utlandet- og alt for 263 kroner. Ringepriser til utlandet fra Norge er for høye.
Jeg skulle vurdere å jobbe hos Telia med salg. Men etter å ha ringt kundeservice to dager på råd, og sitte i kø i minst 25 minutter for å stille et enkelt spørsmål. Så skjønner jeg nå at dette er det største cowboy-selskapet gjennom telebransje-historikk i Norge. Det er er total utnytting av alle retningslinjer og muligheter til å omsette mest mulig og betale minst mulig til sine ansatte. EKTE BANDIDOS, som gjemmer seg bak elektroniske løsninger, som ser veldig hjelpsomt ut. Desverre er dette bare fordi de som ønsker å kjøpe noe, ikke eksiterende.
Lange ventetid i kø, ikke kontroll over hva de selger over telefon til deg. Glemmer fort hva er avtalen når faktura kommer.
Telia Tar MVA i tillegg på privatabonnement. Styyyr unna !! Jeg har hjulpet min mor med hennes mobilregning. Vi går for Happybytes.no Det har jeg.
Fordi jeg har et enkeltpersonforetak, blir jeg stadig belemret med oppringninger fra Telia bedrift. De skal ha meg over på et bedriftsabonnement fra Telia. Jeg svarer som sant er at jeg er fornøyd med mitt nåværende abonnement hos en annen leverandør (privat abonnement). Likevel fortsetter de år inge. Jeg sjekket nettsiden deres, og abonnementet de prøver å prakke på meg, er dobbelt så dyrt som det jeg har, og med mindre data!