Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke annet en god opplevelse med Telia, bruker telia x og er fornøyd
Abonnementet er helt ok. Det er litt dyrt, men du får mye for abonnementet.
Flott. Har ikke hatt noe problemer med det, og synes det er et fint selskap jeg
Jeg hadde telia og har swap avtale hos Telenor. Skulle bytte over til Telenor når jeg skulle swappe tlf min. et par dager senere får jeg bruddgebyr fra telia på 1500kr, Helt sinnsykt irriterende at de ikke tydeliggjør om man går for binding eller ikke. Nå sitter jeg med en super unødvendig regning fra telia som jeg heller kunne brukt på betaling av swap avtalen min. veldig misfornøyd på bindingstullet telia opererer med.
Dette er en strømmeboks, vi som fortsatt ønsker se på lineær TV - direkte, får ikke gjort dette lenger. Er det spørrekonkurranser på NRK ser du ikke spørsmålet før svartiden er ute, da "direkte" TV lastes ned, og er min. 30 sek forsinket. Belag deg på å vente med denne boksen, den bruker lang tid på å laste ned. Hvis du feks. skifter mellom tv kanaler må den laste ned. Den kan begynne å laste ned midt i ett program. Da ser du plutselig sirkelen som går rundt å du må bare vente. Må gjennom mange tastetrykk for å få utført oppgaver på boksen. Du kommer ikke inn på TV, det må også velges i en meny. Styr unna Telia sitt "TV" tilbud hvis du kan!!!!
Forsøkte chat ifbm. ønsket bytte til Telia Box. Store problemer med oppkobling. "God dag mann økseskaft-svar". Håpløst etter at Get ble Telia. Ønsker mitt borettslag skifter til annen leverandør.
Har hatt problemer med nettet i over en mnd og det er ingen hjelp å få på kundeservice.. De sender bare problemet videre og her får jeg ingen oppdatering om hva som skjer. Har måttet ringe inn flere ganger for å få en oppdatering og får ingen flere svar. Er for dårlig at man skal sitte uten nett over så lang tid uten at de sender ut noen eller i alle fall ringer og oppdaterer meg.