Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det står ikke i detaljer hva jeg har brukt penger på i fakturaen.
Vært kunde 10 år i Phonero - uten anmerkninger - byttet da Telia hadde bedre telefon tilbud akkurat da - Dårlig start som ny kunde i Telia - de lover gull og grønne enger - men det er bare pr telefon....
Måtte ta kontakt med kundeservice to ganger FØR mobilabonnementet var aktivert pga tull. Deretter fire ganger den neste uken pga overfakturering, velkomstdata som ikke var aktivert og igjen overfakturering. Så 6 ganger måtte jeg ta kontakt med kundeservice pga tull fra Telia sin side, bare på to uker. Takk, men nei takk altså. Har aldri opplevd maken fra et selskap, men fint å vite at Telia er utelukket som selskap i fremtiden.
Jeg har brukt Telia i alle år, de har en fin App, og veldig god kundeservice. Det er også veldig god dekning der jeg er. Men jeg skulle ønske de ikke hadde noe bindingstid.
Jeg er fornøyd, har hvert kunde i 18 år, når det het Netcom.
Det er din jobb som ansatt i Telia nettbutikk og være engasjert og oppegående. Møter en ung mann som er så sur at det skulle ikke vært mulig. Ansett folk som er litt mer engasjerte og profesjonelle.
Alt er for det meste bra med Telia. Det jeg er veldig misfornøyd med, er at de sperre telefonen ved manglende betaling uten ett eneste varsel. Da mener jeg at de ikke kan kreve 250 kroner for å åpne abonnement igjen. I loven står det faktisk også at fra siste betalingsfrist, har man 14 dager på seg til å betale. Men uansett Telia, gi hvertfall kundene deres en påminnelse før dere sperrer. PÅ forhånd takk