Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble overført automatisk fra Telio til Telia. Uten valgmuligheter. Dobbelt så dyrt og mye dårligere mobilabonnement. Må alltid betale mer enn i kontrakten. Kundeservice kun per telefon, lange køer å komme gjennom. Anbefaler til ingen!
Få eller ingen nededager! Ingen ned-/opplastningsproblemer. Rett og slett bortskjemt. Eneste imot er prisen. Det ER dyrt!
Alltid hatt og kommer alltid til å ha Telia! knallgod service når jeg trenger og gode tilbud i bytte mot 1 år binding. Anbefaler på det sterkeste!
Ingen dekning, hverken 2g, 3g eller 4g på hytta. Frarådes for folk som trenger telefonen også på reiser og ferier.
Jeg har vært trofast kunde i 10 år. Men når jeg skulle kjøpe Samsung s10 fikk jeg beskjed om at jeg trengte ikke kjøpe mobilen før en vis dato jeg skulle få med Samsung sine headsette gratis til en viss dato. Etter den datoen fikk jeg beskjed av Samsung at kampanjen var over å dem beklager at jeg ikke rakk dette men du må ta dette med din opperatør. Selv om jeg har skriftelig hva Telia lovet så kunne dem bare beklage dem har missfortått hva dem sa. Så jeg fikk ikke headsettet verdi av 2000 kr fordi Telia juger til sine kunder. Takk for meg betaler litt ekstra til Telenor.
Greit fornøyd. Verken dårligere eller bedre enn tidligere operatører. Priser kan alltids bli bedre for yngre. Bra med forsikring for 149kr/mnd.
Hun som jobber i Telia ba meg å bytte til kontantkort og sa at jeg skal få tilbake det beløpet som jeg ikke bruker i den måneden, men Telia nekte å betale tilbake mine penger. Dette er rent tyveri. Unngå Telia for alt del.