Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid hatt god fart og dekning, men ikke levert på kundeservice. Kjøpte Samsung s7 med bindingstid et år og skulle få med VR briller som jeg aldri fikk. (Mars 16-17) Bestilte mobilt bredbånd og ble fortalt at prisen var 479kr pr måned for 100gb etter bindingstiden var over og bredbåndsrouteren var betalt, ble ikke fulgt opp. (August 16-17) Spurte om en bedre månedspris uten binding, det fikk jeg men bindingstid ufrivillig et år. (Mars 17)
Dekning og med det, spesielt datahastigheten er helt forferdelig dårlig sammenliknet med Telenor. Bor mitt i sentrum av Sandnes/Stavanger å til og med her sliter jeg med 4g. For ikke å minne om vis jeg beveger meg utenfor der "folk flest" er. Altså i byene. Synes Telia er kyniske, og det dem reklamerer for i reklamene sine er overhodet ikke relevant eller sant for den slags skyld. Kommer ALDRI til å kaste bort mer penger på Telia/Netcom noen gang igjen. Å vil ikke anbefale dette "skvipet" til min verste fiende engang. For god dekning og datahastighet er faktisk 100% nødvendig nå til dags! Synes desverre ikke Telia har noe som helst å komme med i forhold til Telenor, så har desverre ingen gode tilbakemeldinger. Nå går jeg bare å venter på å ikke være låst til dette tullet mer. Tiden kan ikke gå fort nok! Håper dette kan være til hjelp for folk som er usikre. Ikke la deg lure av gode tilbud på telefoner låst til Telia. Den tabben har jeg nå gjort 2 ganger å det skjer ikke igjen. Takk! Greetings, SandnesGauk.
Fikk en måned gratis bredbånd avtale med telia, og når måneden skulle være ferdig så skulle jeg levere bare demoteren tilbake, og ingen regning skulle komme. Men når jeg først etter å ha kommet tilbake fra ferie, ser 3-4 inkasso varsler fra telia, så ble jeg ganskje irritert og skuffet. Jeg ringte dem og spurte hva som var greia med disse regningene når jeg hadde en måned gratis hos dem bare. De konkluderte med at jeg hadde bindingstid (noe jeg aldri har skrevet meg for!!) De sendte meg regninger for 4 hele måneder, og når jeg må betale for å avslutte bindingstiden, og inkasso salærane så går det 12 000kr ut av lomma mi. Dette her er ren bedrageri, aldri sett så noe makan før.
Jeg er svært fornøyd med Telia. Jeg synes de har hyggelig og imøtekommende kundeservice de få gangene jeg trenger å kontakte de. Telia er ikke den billigste Teleoperatøren der ute, men ved kjøp av mobiltelefon med abonnement (iPhone i mitt tilfelle) så er det penger å spare i forhold til å kjøpe uten abonnement og være kunde i et billigere teleselskap.
Har vært telia kunde i mange år men dekningen er dårlig her jeg bor. Gikk over til telenor og kommer aldri tilbake til telia.
Er fornøyd med Telia. God dekning, god hastighet på data, fin app, ikke opplevd dårlig kundeservice eller problemer med faktura. Anbefales!
Telia er en av de verste selskapene, mobilen var sperret i en periode så fikk ikke brukt mobilen i det hele tatt, men så må jeg betale for de periodene mobilen var sperret, drittselskap og suger som f#%&.