Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Horribel kundeservice, ansvarsfraskrivelse og direkte svindel. Styr unna dette selskapet.
Dekningen hos Telia er bra og samme er det de har å tilby, når det først oppstår et problem blir det mer problematisk, kundeservice er frekk og arrogant og man føler seg uønsket som kunde der.
Byttet fra Telenor da Netcom rett å slett når lenger ut i distriktene og ingenmannsland. (Jobber rundt i hele norge og til tider utenfor vanlig sivilisasjon.) Nå får jeg betalt regninger, sende og motta eposter, mens jeg deler mitt nett med Telenor kunder.
NetCom har dårlig dekning der jeg bor, midt i en by. Når man ringer kundesevice får man beskjed om at det er de som ringer / jeg ringer til som har dårlig dekning skjønner man nivået på samtalen... Min anbefaling til dem som vurderer NetCom er å sjekke der man skal bruke telefonen er at det faktisk fungerer som tiltenkt. Å så sjekker man en gang til og fungerer det er det ikke noe problem :-) Men de utgir at de har bedre dekning enn det de faktisk har!
De markedsfører sitt produkt med 4G raskt og med topp dekning, noe som ikke er tilfelle selv ikke veldig sentralt på Østlandet i Tønsberg distriktet, og det er etter mitt syn å fortelle potensielle kunder en halv sannhet. De må være ærlig å si det som er riktig.
Anbefaler ingen å bruke NetCom! Min bedrift flyttet nylig 30 ab fra NetCom grunnet dårlig service! Kommer aldri til å bruke NetCom igjen!!
Jeg hadde Netcom-abbonement i 17-18 år og var rimelig fornøyd.Men det endret seg da jeg fikk en tlf fra deres forsikringsselskap.Den tlf var ..for å si det mildt...ikke verdt en krone.Den var inne til rep 3 gangerhvor de ikke kunne feil.Fikk tilslutt en ny tlf...akurat maken.samme leksa-Den var inne en gang og de kunne ikke påvise feil.Ble til slutt så lei måten jeg ble møtt på hver gang jeg ringte kundebehandler eller forsikringsselskapet.Blle rett og slett en kasteball mellom dem.Så jeg kaserte tlf og kjøpte meg ny og gikk over til Telenor.