Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når di fikk adressen min burde di skjønne at det kunne være dårlig dekning, da di ikke kunne tilby bredbånd, kun mobilt b.b. Har snart ikke dekning hjemme, null på hytta, jeg visste ikke at di hadde netcomdekning.. Det var ett års binding.. Hvorfor? Har ikke kjøpt noe gjennom dem. Skulle bare ha et simkort 🤷♀️ naboen sa i dag at di ble lurt til å binde seg i 5 år?! Di ga meg 60 angrefrist.. Men jeg tok ikke ibruk nummeret før lenge etter denne fristen, så jeg ante ikke at jeg skulle mangle dekning i hjemmet mitt. Bor alene med baby, i ødemarka og er kronisk syk, sist jeg måtte ha legevakt spurte legen om jeg hadde flere telefoner, for han hørte meg dårlig. Fikk ikke si opp. Da skulle di ha ca 10.000kr... å ha så lite respekt og empati for andre mennesker, har ikke sett makan til sånt 😠🤒🤔
Det er først og fremst prisen som trekker ned, veldig dårlig dekning flere steder i landet, dritt dårlig mobil app og min side der man ikke kan logge seg inn før man måtte rebestille passordet og da får du ikke sms tvert, det kom opp aldri noen sms i flere tilfeller.
Har hatt Chess som ble NetCom og nå Telia. I området Hetlebakken, Blindheimsdalen og Gaupås har det vært elendige forhold. NetCom sa at det skulle bli bedre, men den gang ei. Nå skal jeg heller gå over til det konkurrerende nettet for å slippe mye frustrasjon. Betaler heller dobbelt for trygghet. De burde ha gjort noe for lenge siden. F.eks. sender på Åsanes høyeste fjell som jeg har fri sikt til. (Veten)
Snakket med kundeservice de lovte og gjøre om betalingsdato på regningen. Men de klarer ikke og gjøre noe med dette. Har snakket med de men fikser det ikke, er bare rott med Telia og de er ikke til og stole på. Hold dere unna Telia, de er ikke til og stole på. Kunne jeg gitt null stjerner hadde gjort dette.
Ble fortalt av en telefonselger at jeg skulle få hvilketsomhelst abo fra Telia til 50% et helt år. Valgte da 60gb for 399kr..... fikk sjokk når faktura nummer 3 kom inn. Var kun 50% i 2 mnd, og nå har jeg binding i 9 mnder til.
Jeg har byttet abonement og fikk likevel månedlig faktura på ca 300,- i noen måneder etter at jeg gikk over til ny leverandør. Jeg ringte og fikk beskjed at de er klare over at jeg har byttet abonement men at fakturaen skyldes ekstra tjeneste jeg i sin tid har bestilt... De sto på kravet sitt selv om jeg i praksis betaler for noe jeg ikke kan bruke. Dette er etter min mening en uforsvarlig og helt forkastelig praksis. Telia i praksis stjeler fra kundene sine.
Telia Finans har ikke litt kontroll på innbetalte regninger og div. Veldig arrogante. Jeg kommer til å si opp med en gang og går over til noen andre. Di krever dokumentasjon og det har di fått men di godtar ikke den enda jeg sender kopi av regning med dato når jeg her betalt + konto utskrift. :( :( :( dette er et satans selskap. Arrogant = arrogant = arrogant. :( :( :(