NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig prisgunstig, men til min overraskelse så går det ikke å kutte ut personsvar. Kommer nok til å bytte selskap pga dette.
Hei Ingrid✨ Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at det ikke er mulig å deaktivere mobilsvar pr dags dato, men det er noe vi jobber med å få til i fremtiden 🥰 Ønsker deg en superfin dag🦸♂️
Svært fornøyd med pris og dekning, stort sett. Opplevd å kun ha tilgang til nødanrop der andre har full 5G, dessverre, men ellers bra.
Hei Fredrik🌻 Så flott å høre at du er fornøyd🥳 Ta gjerne kontakt med oss angående dekningen så vi får undersøkt, og sett at alt er i orden på innstillingene også 📱 Ha en ellers superfin dag 🌞
Dette er bare uferdig ræl. Sitter i utlandet uten dekning på tredje dagen. Ikke velg dette
Hei Anne😊 Huff da, det var trist å høre😔 Hvis du kontakter oss på chat, skal vi hjelpe deg å se på saken din og kanskje finne ut hva årsaken til at du ikke får dekning i utlandet er. Ønsker deg en fin kveld videre🌸
Sånn skal et mobilabonnement være: God dekning God pris God service Grei app Data rollover Har 5gb abonnement.
Så godt å høre at du er fornøyd med oss, Cato 💖 Ønsker deg en strålende dag og et godt nyttår ✨🤗
Byttet fra chili til nice, men dette er jo helt krise. Uferdige løsninger som ikke i det helstatlige setter kunden i fokus
Hei, Oddbjarne😇 Vi beklager virkelig dersom overgangen fra Chillimobil til NiceMobil ikke har vært så smidig som forventet😕 Vi forstår frustrasjonen og vil gjerne hjelpe deg. Vårt abonnement er selvstyrt via vår app, men vår kundeservice er her for å gi råd og finne løsninger. Ta gjerne kontakt, så skal vi gjøre vårt beste for å forbedre opplevelsen din. 🙏💙
Bare gode ord her, billig abonnomang med hyggelig kundeservice.
Hei, Joakim🦸♂️🌟 Åh, dette var musikk i våre ører! 🎶💙Så fantastisk å høre at du digger kundeservicen vår! Og ekstra gøy at du synes det er rimelig - takk for å være en del av vår awesome gjeng🚀✨
veldig konkurransedyktige på pris. Litt redusert dekning sammenlignet med Telenor som jeg hadde før. Appen for å følge med på forbruk og abonnement fungerer veldig dårlig. Er bingo om innlogging i appen fungerer eller ikke.
Hei, Tor🤗 Takk for tilbakemeldingen og for at du setter pris på prisene våre!🌟 Vi beklager virkelig for eventuelle problemer med dekning og appen. Dette er ikke slik tjenesten vår eller appen skal operere😕 Vennligst kontakt oss direkte, så hjelper vi deg med å løse problemene og forbedre opplevelsen din💛