NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig abonnement, men for en som ikke er alt for mye inne i denne verden så dukket der opp noen uforutsette ting som ikke ble nevnt i starten. Bl.a at ved overgang så mistet jeg tilgangen til "min sky". Dette måtte nå kjøpes utenom. Fikk også litt tillegg i prisen hver mnd i forhold til hva som var avtalt ved overgang. Ikke snakk om mye penger i sum og der er sikkert fornuftige forklaringer på begge disse nevnte eksemplene. Det som derimot var dråpen til at jeg nå har byttet tilbake til tidligere operatør var at jeg tok opp begge disse eksemplene i chatten. Her følte jeg at jeg ble møtt med lite forståelse, liten vilje til å forklare og heller arroganse begge ganger. Kundebehandling er viktig for meg og jeg betaler heller litt mer for god service...
Hei Odd✨ Min sky er en tjeneste et annet selskap har, hva du beholder av tjenester fra de når du bytter operatør må du høre med de om🥰 Veldig leit å høre at du har fått det inntrykket! Mulig det var en misforståelse? Ta veldig gjerne kontakt med oss på chat igjen, så vi får sett på det sammen🤗 Ønsker deg en strålende dag🌼
Enkelt å komme i gang, masse giga for kronene- anbefales!
Hei Martin✨ Så flott å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Ønsker deg en gigafin dag, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe😁
Greit alt men apolikasjon slå seg av og hver gang når man skal sjekke forbruk
Hei, Alen😇 Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på💛 Slik skal det ikke være😓Har du oppdatert telefonen og appen? Hvis ja, ta kontakt med vår kundeservice så kan vi undersøke dette🤗 Ønsker deg en fin dag🌺✨
Det kunne være fint å kunne kommunisere med kundeservice på telefon fra tid til annen Et meget godt nettverk som fungerer til enhver tid
Hei Helge✨ Vi har valgt å fokusere på digitale løsninger som inkluderer kundeservice over chat, men setter såklart pris på tilbakemeldingen😍 Supert å høre at du er fornøyd med nettverket! Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, så får du ha en strålende dag 🤗
Billig i sammenligning til andre. Dekningen i store byer som feks Bergen er bra, men med en gang du reiser litt unna har de ikke så bra dekning. Fungerer bra for studenter som ikke bruker så mye data.
Hei Siri💐 Så flott å høre at du er fornøyd med prisen, den jobber vi alltid med🤗 Når det kommer til dekningen er den både via ice+ og Telia, kanskje det er noen innstillinger som må endres på? Ta kontakt med oss på chat så kan vi ta en titt sammen på dekningen der du behøver den🥰 Ønsker deg en superfin dag✨
Først ble jeg kunde i Nicemobil for å prøve. Etter en stund, ble hele familien med. Vi får en felles detaljert regning og en oversiktlig app som er lett å forstå. Helt enkelt rimelig, ryddig og bra.
Hei Ahmed💐 Så flott å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Ønsker hele familien en strålende dag, så er det bare å ta kontakt om du lurer på noe 🤗
Rask og enkelt bytte. Bra pris. God app. Enkelt å legge til et abonnement.
Hei Martin😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din, og flott å høre at du er fornøyd 😍 Bare å kontakte oss på chat om det skulle være noe, ønsker deg en skikkelig nice dag💛